O Toyota Avensis pentru mine, va rog!


Cand am vazut aceasta tema propusa de  SuperBlog 2012 am cazut putin pe ganduri …  Toyota Avensis …Cui? De ce? Pentru ce?…Si intr-un final am ajuns la o concluzie :MIE!  de ce mie?! Pai as avea o mie de motive: In primul rand pentru siguranta si confort ,apoi, pentru design -ul nu foarte sofisticat dar destul de indraznet, economica, spatioasa…perfecta pentru familia mea!

Nu sunt o fire sportiva deci nu ma dau in vant dupa masinile dinamice , le prefer pe cale care torc incet precum pisica langa soba si din care cobor relaxata chiar daca conduc sute de kilometri. Avensis-ul este extrem de generos din punct de vedere tehnologic si imi ofera un mare avantaj acest aspect desi nu sunt blonda…doar vizitand aceasta  pagina va veti convinge.Ma va ajuta ea sa ma fac remarcabila?? Cu siguranta! E sofisticata ma…

 

 

cu acest articol particip la SuperBlog 2012, proba 1

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

