Un vis… parfumat


Varianta El

A sosit limuzina.Cu pasi repezi ma indrept pe scari sarind cate o treapta.Este o seara fierbinte de vara, atat de fierbinte incat simt deja stropi de sudoare ce-mi aluneca pe sira.Am emotii.Imi frec rapid palmele calde si transpirate si urc in limuzina.
Imi torn un pahar de sampanie rece .Sunt increzator .Privesc in treacat luminile orasului in timp ce ascult in surdina acordurile fine de jazz.Calatoria dureaza mai putin decat speram.Cobor din limuzina si incerc sa-mi scutur costum negru si sobru de scame inexistente.
Pasesc pe covorul rosu de la intrare.In trecere il salut pe Johnny Depp care-mi raspunde zambind” Ce faci batrane??” Ma feresc pe cat pot de reporteri si , intr-un final, intru in cladirea ce gazduieste cel mai monden eveniment al anului.
Zambesc. O caut cu privirea.O zaresc. E prinsa intr-o discutie. Poarta o rochie rosie, lunga, cu spatele gol si cu un decolteu destul de generos.Nu stiu daca este creatie M.L.H… 😀 Ma indrept spre ea. Simt ca papionul imi sugruma gatul. Il largesc putin.
– Buna Beyonce! Stralucirea cerceilor ii scot in evidenta privirea.
– Buna! zice ea zambind si continua discutia.
Trec mai departe si ma indrept spre bar. Sorbeam usor din pahar cand …dorinta mi-a fost ascultata!  B. se aseza pe scaunul vecin. Rochia lejera lasa sa se vada o parte din piciorul delicat si ferm. Ii zambesc. Privesc discret spre decolteul generos si zambetul imi devine din ce in ce mai larg. Ea observa acest lucru si zambeste. se apropie de mine si imi sopteste „e foarte cald.nu? ” …cu o usoara balbaiala spun „daa” .Imi scot haina. Miscarea face ca adierea de parfum Press to Play  sa ma invaluie profund. Sclipirea din privirea ei ma face sa cred ca a sesizat mireasma. Prind curaj! O invit la dans desi nu dansa nimeni! Accepta.

Ne indreptam spre un colt retras de privirile tuturor , o cuprind ferm de mijloc si o lipesc de trupul meu. Ea rade si isi trece usor degetele prin par .Dansam. Respiratia noastra devine din ce in ce mai rapida.Respiram la unison. Ii ating usor chipul iar ea isi lipeste obrazul de palma mea. Ne mai miscam lasciv trupurile pret de cateva melodii .Ii soptesc ceva la ureche…Zambeste. Ne uitam in jur…radem amandoi…o prind de mana si fugim spre liftul din colt.Ajungem pe terasa. O piscina imensa ne incanta privirile.Eram doar noi si…luna…

A doua zi gasesc un bilet in usa   ” ora 20 ,Coty Hotel , te astept ,B

*************

Variata Ea

A durat ceva pana m-am hotarat ce rochie sa aleg. Trebuia sa fiu impecabila! Am ales rochia albastra, decoltata, dar nu foarte adanc. Imi place sa las loc de mister.Sandalele aurii imi scoteau in evidenta piciorele usor bronzate.  Poseta plic , machiaj cat mai natural , bijuterii discrete. Cateva puff-uri de  Playboy VIP for Her si sunt gata de plecare.

Cobor din limuzina si pasesc pe covorul rosu de la intrare.  Lume multa.  Ma indrept spre intrare zambind si sigura pe mine. Sunt nerabdatoare sa-l intalnesc.

Servesc un pahar de sampanie si privesc multimea. Il vad. Ma indrept spre el. Ma asez langa el dar fara sa -i dau de inteles ca l-am observat. Privirea lui se indreapta spre mine. Ii zambesc. Se apropie de mine si zambind imi zice’ Nu cred ca am avut placere…Antonio Banderas ” 😛

– Incantata! zic. fara sa-i spun numele meu.

Privirea lui se plimba pe trupul meu. In ochii ii citesc dorinta de cunoastere .Zambesc si ma indrept spre terasa. Ma urmeaza . Purtam o discutie scurta cu pauze lungi si dese. Priveam multimea galagioasa cand el se apleaca usor si imi sopteste : ” Imi place parfumul tau!” Ma bucuram ca l-a remarcat. Ma prinde de umeri si incearca sa-mi sopteasca ceva la ureche. Ma retrag usor , si zambind, ii spun ca mai vreau un pahar de sampanie.

– O sticla ne asteapta in limuzina daca ma insotesti…

Am refuzat zambind si m-am indreptat spre multime. Restul serii  m -a urmarit cu privirea .

 

A doua zi la pranz am primit un buchet mare de trandafiri insotit de un bilet:”Sticla de sampanie inca te asteapta in limuzina din fata casei … „A.B.

 

 

 

 

 

Articol scris pentru SuperBlog 2012

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

