Cu Oktal.ro in…viitor


Anul 2060

Am adormit odata cu gainile bionice. Orologiul cu cuc ultrasonic indica ora 4.30; e vremea sa ma trezesc. Corpul meu refuza sa se ridice din pat, asa ca ma tarasc spre aparatul cu radio frecventa tripolara. Cu miscari tremurande imi fac un lifting facial intensiv apoi ma ocup de abdomen, brate, coapse si fese. Frumusetea nu are varsta! Sar din pat si ma privesc in oglinda. Arat traznet! Zambesc. Observ ca nu am  proteza dentara. Imi pun proteza si ma duc in bucatarie de unde iau o perfuzie cu cafea calda si ma indrept spre living. locuiesc singura. Copiii si nepotii s-au teleportat din tara in urma cu cativa ani. Ma asez pe fotoliu si monitorul LCD de pe perete se aprinde instant. Incep sa gesticulez si paginile incep sa curga siroaie. Ma enervez si tip la el: ” Cum naiba deschid e-mailul? Ca e zi de pensie si tre ‘sa descarc voucherul!” „hmm, ne-am trezit cu fata la cearsaf ” zice el, si o raza de lumina rosie incepe sa ma scaneze. nici nu apuc sa mai balbai ceva ca pe ecran apare o pagina cu „Tehnici de relaxare”. ma relaxez. E dotat cu procesor Intel Pentium Dual Core si imi citeste gandurile . In doi timpi si trei miscari jaluzelele sunt trase si simt miros de carburant amestecat cu ceva chimic. Pe perete vad proiectat concertul lui  Stefan Banica jr…. Eh… acolo l-am cunoscut pe mosul meu. Forta stelara fie cu el… Ce vremuri!!! Pastrez amintirile pe HDD extern cumparat online de la Oktal.ro si le revad de fiecare data cand sunt cu cafeaua in perfuzor. ” aa… uite holograma Mariei, vecina mea, a venit sa ne perfuzam impreuna”

Articol scris pentru SuperBlog 2012.

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

