Magazinul meu online


SpringShop.ro  le vine in ajutor celor ce doresc sa vanda produse online si in doar 5 minute au posibilitatea sa creeze un magazin online „la cheie”. Suna bine! Comertul online prinde radacini si la noi si ma gandesc ca este propice sa-mi deschid un magazin online in care sa vand bijuterii. Asa ca purced in achizitionarea acestuia.

Desi denumirea ma poarta cu gandul spre cu totul altceva si nu-mi sugereaza nici cea mai mica legatura cu magazinele online, am intrat sa vad despre ce este vorba. Mi-ar fi placut sa le vad portofoliul, sa vad cateva modele de magazine online gata facute, sa-mi aleg un design… dar nu am gasit, asa ca am ajuns la acest demo

care nu ofera prea multe informatii dar arata esentialul. Am verificat lista de preturi si am inteles ca nu se percepe comision, ca se ofera asistenta tehnica si ca preturile sunt fixe; in functie de trafic si spatiu si au si perioada de test de 15 zile. Nu detin cunostinte in IT si nu am inteles la ce se refera textul „folosirea extensiilor (portleturi) ” din aceasta caseta chiar daca imi zice ca nu sunt necesare :

iar din aceasta nu am inteles nimic:

Acum ma intreb daca este bine sa aleg un magazin sau un simplu blog, care sunt avantajele? pai avantajele le-am gasit pe la Intrebari frecvente: „magazinul tău este găzduit de către noi iar de intreținerea lui se ocupă echipa noastră tehnică”. deci nu ma ocup de găzduirea și întreținerea magazinului online si nici nu as avea nevoie de un programator web. Pentru mine este o veste buna si as fi vrut sa o vad pe prima pagina.

 

La preturi vad ca se pomeneste despre parteneri, deci ceva imi scapa, asa ca dau pe detalii si citesc: „Dat fiind că nu oferim servicii de webdesign avem o listă de parteneri care vor face un design personalizat pentru tine la prețuri avantajoase”. din caseta nu prea am inteles ce-i cu afilierea…

Eu as fi renuntat la aceste casete si as fi trecut informatiile necesare si utile, desi este usor accesul spre ele nu sunt chiar la indemana.

As schimba denumirea in ceva legat de magazine online si mai putin de primavara.

As sublinia avantajele si as incarca o galerie foto cu diverse design-uri de magazine online gata facute.

 

articol scris pentru SuperBlog 2012

 

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

