Accesorii si amintiri


Am poposit in aceasta casa cu mult timp in urma… ti-am cunoscut pe rand bunica, mama, apoi pe tine. De cand te-am vazut am simtit ca ne va lega o prietenie pe viata. Erai o mogaldeata mica si zambitoare, o copila zglobie care s-a transformat intr-o domnisoara fermecatoare.

Adesea te zaream trista si-mi doream sa te pot imbratisa, sau sa-ti sterg lacrima ce-ti aluneca pe obraz. Imi doream sa te pot mangaia si eu atunci cand ma mangaiai…

Imi amintesc si acum clipa-n care te pregateai pentru prima ta intalnire 🙂 parca a fost ieri…  pe el nu-l stiam atunci dar imi imaginam ca este un tanar chipes si bun la suflet… asa ca tine… Purtai o rochie  alba de in, te-ai indreptat catre oglinda si ai ales un pandant in forma de inima din cristal Swarovski  de culoarea visiniu,  cu o pereche de cercei asortati in forma de fundita. Iti citeam dragostea din zambet… din ochi…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Imi amintesc si de ziua in care te pregateai pentru aniversare… rochia albastra, vaporoasa, iti venea perfect! Erai sclipitoare! Iar ochii iti straluceau la fel ca bijuteriile alese: Colier cu pandant din Ag. 925 rodiat, sub forma de inimioara, decorat cu perla alba de apa dulce si cubic zirconiu si cercei.

In ziua nuntii tale imi venea sa plang! Radiai de frumusete. Rochia alba de dantela iti acoperea trupul armonios iar zambetul tau fermecator m-a facut sa-mi amintesc de mama ta. bijuteriile erau speciale iar eu le pastrasem cu drag pentru tine, si chiar m-am simtit importanta in acea zi. nu ma saturam sa le privesc…

Colier placat cu rodiu si cristale Swarovski

Mi-a placut enorm cand ai purtat rochia mamei, desi parea ponosita, neagra, simpla…
datorita pandantivului parca a capat viata si un aer boem si elegant… iar bratara a fost cireasa de pe tort.
b

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anii au trecut eu am pastrat cu drag brosa bunicii tale, si te-am zarit mereu sarutand-o in amintirea ei…

Desi par mica, inima mea este mare si sunt pe cat de sensibila pe atat de puternica incat sper sa fiu alaturi de tine si de fiica ta multi ani de-acum in colo. Ma gasesti zambitoare si gata sa-ti spun cel mai frumos Buna dimineata in fiecare zi. Am fost caseta de bijuterii LuxuryGifts.ro a bunicii, apoi a mamei tale si acum sunt a ta si iti pastrez cu drag cele mai mici accesorii care te vor face sclipitoare  cu fiecare pas.

articol scris pentru SuperBlog 2012

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

