Siguranta si eleganta


Enuntul probei:
Daca ai fi o masina 4×4, ce ai alege sa fii? Spatioasa, dar suficient de compacta pentru a te deplasa cu usurinta atat in oras, cat si la drum lung, precum SUV-ul RAV4, o masina puternica precum Land Cruiser, capabila sa faca fata cu brio oricarui tip de teren accidentat si oricaror conditii de drum, prin noroi, nisip sau zapada, ori o masina fara limite cum este Hilux, pick-up-ul de neoprit inca din 1968, pentru uz profesionist, timp liber si aventura, in cele mai extreme conditii de pe glob, de la tinuturile arctice pana in Sahara?
Scrie pe blog un articol pe aceasta tema in care sa-ti prezinti si sa-ti argumentezi alegerea.

***************

In stanga mea se afla o roscata focoasa si mandra nevoie mare. Ma uitam sprea ea linistita si sigura pe mine si ii zambeam usor atunci cand o vedeam cum ma priveste ostentativ. In dreapta era o platinata cu forme impresionante, desi este foarte eleganta nu ma da pe spate. Este o competitie la care particip cu drag si mandrie. Imi place sa-mi arat calitatile!
Cand a venit randul meu am fost extrem de incantata. Am urcat incet si sigur pe rampa mobila iar sistemul de control al tractiunii (TRC) m-a ajutat sa fac o serie de demonstratii de echilibristica de au ramas toti uimiti. Am ales o coborare lina si sigura si m-am aventurat spre tunelul intunecat. Sunt in stare sa-l parcurg chiar si cu ochii inchisi. Siguranta si echilibrul ma caracterizeaza. Proiectoarele mele performante au luminat tunelul iar eu am trecut prin el ca pestele prin apa. La iesire am facut cateva viraje si cu ajutorul sistemului Integrated Active Drive (IADS) manevrele au fost floare la ureche.
In oglinzile laterale dotate cu semnalizatoare o vedeam pe roscata cum ma privea invidioasa. Deh! De ce nu a ales si ea sa fie Toyota RAV 4 ca mine? Eu ador sa ma plimb prin oras dar si pe munte, si pentru ca-mi place natura o protejez de emisiile poluante si consum si putin combustibil. Vrei sa facem o plimbare?

Articol scris pentru SuperBlog 2012

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

