Amintiri… din viitor


Enuntul probei:
Asistam la o evolutie uimitoare a device-urilor si a serviciilor de stocare a datelor. Dar oare cum va arata viitorul? Cum vom stoca datele peste cativa ani? Tu ce alegi: HDD-urile externe, stick-urile de memorie sau serviciul Cloud?
Scrie pe blog, intr-un articol, cum vezi tu evolutia unitatilor si serviciilor de stocare. Cum crezi ca vor fi acestea in viitor?

***********

Anul 2027

Stropii de ploaie se preling usor pe parbrizul masinii dotata cu perna de aer. Mai avem de parcurs o distanta relativ mica pe Marea Neagra si ajungem, in sfarsit, in Romania. Ne-a prins bine aceasta vacanta minunata, ne-am simtit grozav si am facut si o gramada de poze superbe. Le-am stocat in pix, in cercei, in colier… pe unde am gasit loc. Abia astept sa le arat pretenilor. Parca si acum simt o usoara durere in brat. Imi amortise mana cand incercam sa mai prind cateva cadre cu plaja in ceasul meu super-ultra-performant.

Pe vremea mea era mai greu; salvai pozele, documentele, muzica… pe CD-uri sau pe stick-uri… mai spargeai CD-ul, mai pierdeai stick-ul… si ca sa fiu sigura ca documentele mele nu patesc nimic am cumparat de la Magazinul Azerty un dispozitiv de stocare ieftin si bun. Am gasit la ei un HDD extern la promotie in care mi-am depozitat tot. Absolut tot! Era un fel de „caseta cu bijuterii”. Acum, insa, bijuteriile au devenit device-uri de stocare. Imi place ca accesarea acestora nu depinde de o conexiune la internet. Pur si simplu apesi pe on si le indrepti spre un perete sau o suprafata plana. De vreo doi ani se poarta si implantul cu cip. Dar nu-mi place. Cumnatul meu avea, si imi amintesc ca a vrut sa ne arate pozele din vacanta si le-a incurcat cu alea din delegatie de ne-am trezit cu holograma unei tipe care facea stripptease. Ce ne-am mai speriat atunci!!… Ne-a zis, el, saracu’, ca nu stie cum a ajuns tipa la el in cip… ca a avut datele in Cloud … si ca poate le-au incurcat la transfer… Uneori ma  sperie tehnologia asta atat de avansata!

Articol scris pentru SuperBlog 2012

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

