Vise dantelate


A fost o perioada in care nu ma simteam Eu. Probabil ca si El a simtit asta din moment ce parea  indiferent la tot. Treceam unul pe langa celalalt ca doi straini. Toate momentele frumoase dintre noi pareau sterse de un burete invizibil. Gesturile tandre, atingerile, mangaierile, devenise-ra amintiri. Amintiri ce dureau.

Oana imi este prietena inca din copilarie. Eu linistita, ea zvapaiata. Eu calma, ea impulsiva. Nu ne asemanam dar ne completam. Ne completam atat de bine incat nu ne-am certat niciodata. Pana acum eu eram cea care-i dadea sfaturi, insa, acum, ma simteam stoarsa de putere atat de tare incat nu am ezitat si am sunat-o.  In cateva momente a aparut la fel de fresh si eleganta ca intotdeauna. In mana tinea o revista de fashion. Mereu i-am admirat stilul vestimentar indraznet si look-ul provocator. Abia dupa cateva minute in care mi-a ascultat smiorcaiala si dupa incercarile ei de a ma convinge ca o schimbare este bine-venita, m-am gandit ca poate are dreptate. Rutina si monotonia   distrugeau o relatie in care investisem iubire,sperante, visuri…

Ramasa singura, vorbele Oanei imi rasunau in minte iar agitatia nu-mi dadea pace… „Uite, Jennifer Lopez a reusit intotdeauna sa ma fascineze prin eleganta si rafinament dar si prin tinutele provocatoare! Este o femeie a carei aparitie impresionanta face ca orice barbat sa-si piarda rasuflarea.” Sa aiba oare dreptate!? sa fie oare sexualitatea mai importanta decat simplitatea, decat naturaletea, decat…cafeaua ce io pregatesc dimineata?! Recunosc! Nu tin cont de ultimele tendinte in materie de fashion si nici nu am o silueta sofisticata precum a ei…sunt doar eu. Simpla, rusinoasa, cumintica. Poate prea cumintica…

Si-n timp ce ma plimbam nelinistita prin casa, imbracata ca de obicei in pijamalele mele cu pisicute si iepurasi, zaresc o revista pe masa. Coperta lucioasa ma indemna sa o iau, sa o rasfoiesc pe nerasuflate. Privirea mi-a cazut pe cuvantul Jolidon si asupra tinutelor provocatoare ce fac parte din colectia Primăvară/Vară 2013. O splendoare de culori si tesaturi se formau precum un puzzle in mintea mea. Cata finete, cata eleganta… Admiram pe rand fiecare piesa, fiecare linie, curba, silueta, pana cand…o zaresc  pe ea: H-1620

fara sa stau pe ganduri am intrat pe internet si am comandat-o. In in 3 zile deja trupul meu ii simtea finetea si delicatetea iar imaginea din oglinda imi mangaia placut retina. Ca prin vis pasisem intr-o Gradina a pasiunii in care frumusetea nu cunoaste limite iar feminitatea isi punea amprenta printr-un croi ce simteam ca mi se potrivea precum o manusa. Un strat delicat de dantela fina m-a facut sa ma admir indelung in timp ce valurile de matase parca-mi sopteau ca sunt speciala chiar daca nu sunt  Jennifer Lopez.

Articol scris pentru Spring SuperBlog

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

