Bijuterii de suflet


Ziua cea mare se apropie mai repede decat imi pot imagina. Ma trezesc dimineata cu gandul sa mai bifez o zi in calendar si sa verific daca trebuie sa mai adaug ceva in lista deja stufoasa. Sunt coplesita de emotii si de gandul ca totul trebuie sa iasa perfect.

Pentru ca nu detin dimensiuni demne de invidiat 🙂 alegerea rochiei a fost o adavarata bataie de cap, insa, am optat pentru o rochie alba, cu dantela bogata, vaporoasa. Insa efectul nu era cel asteptat. Lipsea ceva. Ceva care sa adauge un plus de feminitate si eleganta.

Am inceput sa rasfoiesc site-urile de Bijuterii online in cautarea bijuteriei care sa completeze perfect tinuta. Cautam ceva fin, elegant, dar de efect.

Dupa cateva click-uri m-am oprit asupra acestui set format din lant cu pandantiv si cercei.

l_4664114l_4664120

set-cercei-si-colier-adalia-silver~m_4664117

„Placat cu aur alb de 18K – marcat 18KGP
Contine CRYSTALLIZED™ – Swarovski Elements
Dimensiune lant – 40 cm (plus 5 cm pentru ajustare)
Dimensiuni pandantiv – 2.9 x 1.7 cm
Dimensiuni cercei – 3.6 x 1.5 cm
Pret 145 ron

Setul Adalia iti aduce eleganta in orice context si iti sustine feminitatea. Puritatea detaliilor, cromatica unitara si finetea lucraturii il recomanda pentru miresele rafinate, dar si pentru toate domnele si domnisoarele invitate la ocazii speciale. Perlele naturale de cultura sunt sustinute intr-un mod ireal de ansamblul placat cu aur alb si decorat cu cristale Swarovski elements, impactul vizual fiind puternic si memorabil.

Setul de bijuterii este rodiat pentru a pastra stralucirea in timp si pentru protectie impotriva zgarieturilor. Nu contine nichel si plumb pentru a nu provoca alergii sau iritatii pielii.”

La el am adaugat si acest Inel Royal Pearl

inel-royal-pearl~m_3366824
Placat cu aur alb de 18K
Dimensiune: 2 cm
Greutate 20 grame

Pret 89 Ron

A fost o alegere inspirata de care ma simt incantata si multumita! produsele sunt de calitate si le pot purta la diverse evenimente deoarece se asorteaza cu usurinta.

Tot aici am remarcat si acesti cercei superbi de care m-am indragostit 🙂
cercei-venezia-cu-cristale~m_5555597

Nu-i asa ca sunt minunati?

 

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

