Permisul auto are un pret insa viata este nepretuita


Ai invatat pentru examen? Nu, nu vorbesc de cel de bacalaureat unde ne uimim cu totii de rezultatele fabuloase ci de cel auto; care este mult mai important. De el depinde nu doar mandria ta de a fi sofer ci si viata noastra, a celor din jur!

S-a intamplat sa trec prin nefericita experienta de a fi lovita de un autoturism al carui sofer precis nu a fost atent la cursuri. Eram pieton si traversam regulamentar, cand, intr-o fractiune de secunda am observat ca masina care se apropie nu are cum sa ma evite. Am fost cuprinsa de panica si tot ce am putut face a fost sa ma dau cu un pas inapoi. Atat. Un pas mic, dar atat de mare incat a insemnat viata. Viata mea! Imediat am simtit lovitura. O lovitura puternica si dureroasa atat fizic cat si psihic. Nici nu am putut reactiona. Cu respiratia taiata vedeam cum se indeparteaza lasand in urma sunetele melodiei ce-i invaluia masina si petele de vopsea de pe pantalonii mei… Probabil ca este un caz fericit, pentru mine, insa din pacate sunt altele mult mai grave, soldate cu victime. Groaznic, dar adevarat! Si cand ne gandim ca am putea evita astfel de situatii neplacute doar cu un plus de atentie si o mai buna pregatire…nu pare greu, nu?

 

Iti doresti permisul auto?

Un mare ajutor il ai din partea site-ul Permis de Conducere tocmai pentru ca TU sa fii pregatit atat la examen cat si pe sosea. Adresa lor este www.pdc.ro si iti ofera posibilitatea de a completa online chestionare pentru categoriile A, B, C, D, E, care se regasesc la examenul auto oficial DRPCIV, dar si intrebari explicate si teste auto, precum si codul rutier explicat. Tot aici gasesti si informatii utile precum: indicatoare auto explicate, conducerea defensiva sau sfaturi pentru incepatori. Simplu si rapid, ai acces la toate informatiile necesare pentru a fi un sofer bun si pregatit. Sofatul nu-i o joaca, invata de la profesionisti!

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

