Bizcaf, site de anunturi gratuite


Today I don’t feel like doing anything
I just wanna lay in my bed…la la la m mm…
…si cum stateam si leneveam fericita ca in sfarsit am parte de cateva ore de relaxare, brusc, imi amintesc de aniversarea parintilor. Primul gand a fost „cadoul”. Ce cadou sa le ofer!? Imi iubesc mult parintii si as vrea sa le ofer o mica atentie, o surpriza, ceva… dar cum fac rost de bani? Economiile mele, desi nu erau multe, s-au cam dus in cele cateva zile in care am stat la mare, iar pana la ziua de salariu mai este. Oare cum sa fac?!

Tot incercand sa gasesc o solutie cat de plauzibila, zaresc intr-un colt discurile vinil pe care niciodata nu le-am considerat un bun necesar. Insa de o parte dintre ele este legata copilaria mea si mi-a fost oarecum greu sa ma despart de ele. Cu ajutorul lor am descoperit povesti frumoase si deseori incercam sa-mi imaginez chipul celor care-mi incantau auzul. As putea sa le vand, mi-am zis. Dar cum?!

Am deschis repede calculatorul si am rasfoit cateva site-uri cu anunturi. Unele se incarcau greu, la altele trebuia sa-mi fac cont… Dupa cateva incercari am gasit un site de anunturi pe care se navigheaza destul de usor si nici nu e nevoie sa-ti faci cont de utilizator. Postarea anuntului se face gratuit – adica moca, fara bani, free, sin dinero… si exista si optiunea de a atasa 4 poze, ceea ce mie mi-a placut foarte mult deoarece colectia mea de discuri este destul de maricica.

Aici se gasesc anunturi din mai toate orasele tarii. Ca sa-mi fac o idee am selectat anunturi Bucuresti si am vazut o gama vasta de anunturi, de la locuri de munca la vanzari/cumparari auto si vehicule, imobiliare, agricole, ba chiar si animale.

Nu am stat pe ganduri si am postat repede anuntul si pozele aferente. Desi aveam nevoie de bani am fost oarecum sceptica. Nu ma gandeam ca se va gasi cineva interesat de ce aveam sa ofer eu dar speranta moare ultima, nu?

La cateva zile de la publicarea anuntului am fost sunata si intrebata daca mai este valabila oferta. M-am bucurat enorm. Am incheiat tranzactia cu succes si am reusit sa obtin banii necesari pentru cadou la timp. Acum chiar ma gandesc sa mai apelez la serviciile acestui site mai ales ca are si optiunea la schimb. Este adevarat ca imi vine greu sa ma desparte de lucruri/obiecte chiar daca le vad nefolositoare dar uite ca sunt persoane interesate de diverse chestii care chiar le sunt utile iar mie nu mi-ar strica niste bani de buzunar. 

 

2 comentarii

  1. Un alt site de anunturi gratuite cu aspect clean si foarte rapid si usor de folosit este: anunturili.ro care desi nu este lansat de mult timp are deja o groaza de fani pe facebook si utilizatori inregistrati.. persoane fizice si companii: agentii imobiliare, firme etc.

    Apreciază

  2. caut firma salaj agricola tractoare si combine cod anunt /1776152 rog datine nr telefon sau sunati suna ti la tel 0725285689

    Apreciază

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

