Viata sanatoasa la tine acasa


Totul a inceput cand m-am decis sa tin dieta. Desi aveam o oarecare nemultumire legata de aspectul fizic si nu, nu ma simteam grasa – sa spunem putin pufoasa…sau rotunjoara, sau plinuta 😛 inca nu ma simtisem pregatita sa fac acest pas. Dar cand m-am incapatanat sa incap in rochia rosie pe care o pastram in sifonier inca de acum doua sezoane iar aceasta  a cedat, am zis ca e momentul. Cu rochia rupta in mana si cu ochii bulbucati de nervi m-am privit in oglinda si mai ca-mi venea sa o intreb cine e cea mai frumoasa si sprintena din tara. Evident ca nu eu!

Am inceput sa caut informatii, sa notez diete, sa calculez proteine, sa fac scheme… O alta idee era sa merg la nutritionist dar mi-am amintit de o prietena care a facut lucrul acesta si meniul ei era format din cateva frunze de salata plus inca ceva. Nu, nu asa! Eu caut o dieta echilibrata care sa-mi asigure plusul de energie, tonusul muscular si care sa-mi readuca pofta de viata – de miscare.

Intr-un final am gasit-o. Nici complicata si nici costisitoare. Consta in consumul de supe si sucuri de fructe si legume. Pe langa faptul ca ajuta enorm organismul ofera si placerea de a bea un pahar de suc proaspat si gustos si-n plus mai si slabesc. Ok, sa trecem la treaba! mi-am zis. Am inceput cu frigiderul din care am eliminat cam tot ce era in plus si am facut provizii de fructe si legume proaspete.

Micul dejun inseamna un pahar de suc la care folosesc cam 600-800 gr. de fruct/leguma pentru circa 200 ml suc la care adaug putina miere. La fel si pe parcursul zilei, in afara de cina si pranz la care servesc supa sau alte cateva optiuni. Deci, practic, beau suc de 6, 7 ori pe zi. Fie ca e de mere, morcovi, piersici, portocale, telina, rosii etc. singure sau in diverse combinatii, un lucru este cert: este singura metoda benefica de a-mi ajuta organismul sa treaca cu brio prin acest razboi in lupta cu kilogramele.

E adevarat ca nu este tocmai lapte si miere si ca am momente in care mai ca ma preling pe langa vitrinele cofetariilor si ca deseori am in minte numai imagini cu preparate imbietoare si tentante, dar trebuie sa lupt pana la capat, nu?

O problema am descoperit-o insa atunci cand prepar sucul. Pentru ca nu detin un storcator performant, nu doar ca folosesc multe legume/fructe ba chiar arunc o cantitate destul de insemnata, chiar si pulpa acestora. Si pentru ca vreau sa merg pana la capat cu aceasta dieta, am decis sa cumpar un storcator mai bun care sa-mi ofere mai mult suc din aceeasi cantitate. Oare este posibil asa ceva?!

Ei bine, este! Rasfoind internetul in lung si-n lat am gasit un magazin online cu preturi accesibile si oferte tentante, iar la sectiunea storcatoare de fructe mi-a atras atentia acest storcatoar cu presare la rece dotat cu tehnologia SLOW SQUEEZING SYSTEM. Nici nu stiam ca exista asa ceva. Cum adica la rece?! si curioasa fiind am inceput sa-i citesc datele tehnice… Pentru ca storcatoarele Hurom folosesc o metoda de stoarcere sanatoasa prin presare la rece rezultand un suc consistent si natural, iar storcatoarele traditionale folosesc metoda de stoarcere prin razuire si centrifugare la viteze mari rezultand un suc fara consistenta, oxidat, aerat, cu multa spuma. Unde mai pui ca extragi de 6 ori mai multe vitamine, si de pana la 2 ori mai mult suc decat in cazul utilizarii storcatoarelor traditionale iar eu de asta am nevoie.

Iar faptul ca:
Stoarce orice tip de rădăcinoase: morcov, țelină, sfeclă roșie, ridiche, cartof, ghimbir, etc.
Stoarce orice tip de frunze: pătrunjel, iarbă de grâu, iarbă de orz, iarbă de lucernă, frunze de spanac, țelină sau salată, etc.
Puteți să mai preparați: lapte de soia și de migdale.

Face sucuri din orice tip de legume și fructe moi: citrice, mere, pere, pepene, castravete, roșii, kiwi, căpșuni, cireșe, vișine (fără sâmburi), rodie etc.

Metoda de stoarcere: masticare și presare. Fructele sunt zdrobite de către ax și împinse mai în față unde sunt presate între sită și axul melcat din ultem (un polimer de 8 ori mai dur decât melamina) ma face sa cred ca este alegerea perfecta.

El arata asa:

storcator_Hurom-tile

iar eu inca sper ca-mi voi recupera silueta de dinainte. Sa-mi fie el oare un bun aliat?

Si daca v-am spus ca-mi incep diminetile cu un suc proaspat, va mai spun ca am scris acest articol pentru SuperBlog in timp ce am dat gata inca un pahar de suc. Sper ca intr-o zi sa rasara soarele si pe strada mea, iar pana atunci: „Sus paharul” de suc…

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

