Doctorul personal al parului tau


Intotdeauna am avut probleme cu podoada capilara. Ba nu nimeream culoarea potrivita si asteptam 3 saptamani ca sa-l revopsesc…ba samponul nu era de calitate…ba una ba alta, iar acum fie ca-l perii sau il spal arunc la cosul de gunoi un numar insemnat de fire. Cred ca voi ramane fara niciun fir de par si asta intr-un timp foarte scurt.

Inca nu-mi dau seama daca este de la sarcina, de la stress sau de la vreme, ba poate chiar de la alimentatie,, dar un lucru este cert; raman cheala!

Desi stiam produsele FARMEC, in urma cu cateva zile am citit ceva foarte interesant:

  •   modificarea, în timp, a caracteristicilor firului de par (imbatranirea, accelerata de vopsiri, styling etc.)
  • ingrasarea excesiva a parului, care presupune spalarea frecventa – consum de timp si energie
  • caderea parului peste limita normala

sunt cele trei probleme cu care ne cronfruntam destul de des si pentru din acest motiv, cei de la Farmec au creeat gama Gerovital Plant Tratament care contine urmatoarele produse:

      • Tratament anti-age pentru păr
      • Tratament Pro Color
      • Tratament sebum control
      • Tratament anticădere
      • Tratament intensiv de regenerare
      • Tratament intensiv antimătreață
      • Tratament pentru întreținere
      • Tratament permanent de protecție

iar acum, sincera sa fiu, parul meu ar avea nevoie de cam toate cele enumerate mai sus. Este aspru, poros, lipsit de viata si stralucire dar abunda de matreata, 0 elasticitate… pe scurt – arata ca o matura tocita.

Degeaba am cumparat nu stiu ce sampoane in speranta ca parul meu va arata precum al tipei din reclama, care ii seduce pe toti cei din jur doar fluturandu-si pletele, ca nu am reusit. Voi incerca si aceste tratamente si sper sa dea roade.

 

Oare cei de la SuperBlog ce tratamente folosesc?

 

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

