Tentatii (i)rezistibile


Privesc spre ceasul de pe perete si ticaitul lui ma enerveaza. Am impresia ca sta pe loc. Inca doua ore si plec acasa. „Hai ca pot!” Imi privesc cu drag pantofii cei noi si incerc sa misc degetele de la picioare. Nu pot! Varful ascutit nu-mi da voie si imi preseaza degetele ca intr-o menghina. Am citit undeva ca pantofii cu varf ascutit fac piciorul sa arate mai lung si mai subtire. Asta a si fost motivul pentru care i-am cumparat. Mai bine nu-i luam! Mai bine alegeam o pereche cu bot rotund, clasic, care era mai confortabila. Ma ridic sa iau un pahar cu apa dar durerea se accentueaza la greutatea corpului. Of, oare ce a fost in capul meu!? Cu pasi de furnica ajung inapoi. Imi vine sa merg desculta. Ba cred ca o voi face!… si, pe ascuns, imi scot usor si parca timid, pantofii…

Au trecut si cele doua ore dar inca mai simt durere. Bata-i vina de pantofi. Incerc incet incet sa urc scarile de la metrou, unde, in urma cu cateva minute un adormit era sa ma calce pe picior. Vaai, atat ii trebuia!… ce scandal faceam cu el… Uite si magazinul de unde am luat pantofii! Intru putin sa vad ce marfa au adus. Poate vad si pantofi lacuiti, preferatii mei. Sunt foarte eleganti… i-am vazut! Din pacate nu are decat model cu varf ascutit… dar culoarea este adorabila… ii cumpar. Mai am acasa 13 perechi dar nu si culoarea aceasta supeeerba si-n plus sunt lacuiti! Ma pregatesc pentru o nunta si se asorteaza perfect cu rochia, dar au tocul cam inalt si nu cred ca voi rezista toata noaptea incaltata. Voi cumpara si o pereche de balerini ca cei de acasa nu se asorteaza.

Am cea mai frumoasa tinuta si cei mai frumosi pantofi. Ma pregatesc sa fac furori la petrecere. Oare scartaitul scos la fiecare pas ma va impiedica? Am spus ca lacuitii sunt preferatii mei dar astia sunt lacuiti o idee mai mult si mai ca o si graiesc.

……………………..

Acum sunt in cautare de cizme si botine, in culori vesele si menite sa alunge monotonia instalata de vremea de afara dar si in culori sobre, si as avea nevoie de vreo 20 de perechi…ca sa am de unde alege.

Niciodata nu nimeresc pantofii visurilor mele si niciodata nu am suficiente perechi. De vara, de toamna, acoperiti, decupati, rosii…albastrii…cu barete, cu sclipici, cu fundite sau floricele ei sunt o permanenta tentatie. Daca unii au alt gen de tentatii eu ma lupt cu aceasta si zau ca am intrebat la farmacie de un leac dar cica el nu exista. Oare cei de la SuperBlog 2013 cunosc un remediu?

famous-paintings-on-shoes-1

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

