Care este adevaratul secret al seductiei?


Enunțul probei: 
Te-ai indragostit pana peste cap. Vrei sa obtii o prima intalnire. Te fastacesti si iti faci o multime de scenarii. Unul dintre ele poate fi castigator. Nu uita ca prima impresie conteaza. Asadar, care este scenariul castigator ? (Miturile seductiei sunt deja demontate de superplayboy!) Descrie scenariul cu care ai cucerit sau prin care ai incerca sa cuceresti persoana dorita.

L-am cunoscut la o petrecere. Este inalt, brunet, sexy si zambitor. Nu stiu foarte multe despre el dar incerc sa aflu. De o saptamana incerc. Stiu ca-l cheama Brad. Ce nume frumoos…Braad… 

De curand am gasit in podul bunicii o carte. Era veche si uzata dar am reusit sa citesc cateva randuri, atat cat sa-mi capteze atentia. Cartea se numeste  „Dragostea, potiune magica” si printre filele ei am gasit cateva sfaturi si ritualuri pentru seductie. Acum, fie vorba intre noi, daca apelez la vrajitorie doar nu o fi sfarsitul lumii. Si-n plus, el nu are cum sa afle iar eu chiar imi doresc sa-l cuceresc.

Prin urmare, mai erau cateva zile pana sambata iar eu trebuia sa obtin intalnirea cu el. Si indemnata de dorinta am ales un ritual mai putin complicat: intr-o oala plina cu apa de rau- a fost cam greu sa gasesc raul dar am comandat online 1,5L de apa (de cea mai buna calitate)-  se pun sapte picioare de broasca, patru linguri de piper rosu, o lingurita de boia, zece petale de trandafir rosu si se fierb la foc mic. Find uzata cartea nu am vazut si timpul de fierbere dar am dat-o jos de pe foc cand in bucatarie a inceput sa miroasa a balta. As spune ca in jur de 15 min. dar nu mai mult. Ca nu mai are leac. Am luat lichidul respectiv si am plecat sa-l insir pe unde stiam ca trece el in drum spre casa. La coltul strazii, aici este si vina mea, recunosc, nu am bagat de seama ca se apropie cainele maroniu cu pata alba pe cap; cunoscut fiind sub numele de Spaima, si cand a hamait o data la mine am scapat potiunea magica si s-a facut oale si ulcele.

Nu am facut niciun gest, mai mult de frica cainelui, dar am asteptat sa plece si m-am intors in graba acasa, cu gandul sa rasfoiesc cartea. Cu lacrimi in ochi si parul ravasit de vantul turbat de toamna, am pus mana furioasa pe carte si am gasit alta vraja. Mai simpla. La 12 noaptea am luat o mana de petale de trandafiri si cu un chibrit m-am dus in balcon. Nu am aprins lumina ca sa nu-i trezesc pe ai mei, si orbecaind pe intuneric, apuc sa aprind cu un bat de chibrit petalele de trandafir uscate. In cateva secunde s-a inaltat un fum dens si innecacios iar in alte cateva secunde au inceput vecinii sa tipe isteric. Am reusit sa sting focul inainte sa apara cei cativa pompieri care mi-au batut la usa…

In acel moment imi doream sa devin Arabela si sa detin inelul cu super-puteri pe care sa-l rasucesc dintr-o miscare si sa-i transform pe toti intr-o stana de piatra, apoi sa alerg cu plete-n vant si sa-l vrajesc pe printul inimii mele. Nu s-a intamplat asta iar eu stateam rasturnata in fotoliu si priveam prin ecranul aprins al televizorului. Desi erau reclame, gandul meu era tot la el. Si nu doar ca ma gandeam la el ci il si vedeam. Si in reclama la detergent, si in cea cu biscuiti, si in cea cu sampoane… si in cea cu tampoa… Gata! pana aici! Trebuie sa-l vad!

Am iesit in balcon si, cu binoclul cu infrarosu, l-am zarit pe strada. Am aruncat in graba pijamalele cu pisici si am tras pe mine niste pantaloni si o camasa; nu conta ca e a mamei mele. Am fugit in calea lui si cand am ajuns in apropiere am incetinit. Nu m-a observat dar un sunet in noapte m-a facut sa tresar, la fel si pe el. Imi cazuse talismanul norocos. Cheile. Legasem de ele broasca bibelou. Cica ar purta noroc in dragoste. Era cam mare pentru a fi breloc dar uite ca… mi-a purtat noroc, pentru ca el, printul meu, Braaad, m-a ajutat sa-mi gasesc cheile.

Este cuceritor, sarmart, are o voce senzuala… un adevarat super-playboy iar eu tot caut metode de seductie… Daca ai de vanzare, sau stii pe cineva care are, te astept la SuperBlog sii…poate iau de la tine.

Un comentariu

  1. Buna,

    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi pe facebook poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, cu foto sau text. Unul este placat cu aur, altul cu rodiu.

    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.

    Numai daca vrei, scuze de off-topic. 🙂

    Te pup si multumesc!

    Apreciază

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

