Un cadou stilat


Nu-mi place iarna! Este anotimpul pe care, daca as putea, l-as sterge cu buretele. Frig, vant, zile mohorate… claxoane si nervi! Are insa si o parte care compenseaza si care ne aduce bucurii: – sarbatorile. De cum pasim in decembrie simtim nevoia sa fim mai buni, mai iubitori si mai atenti cu cei din jur. Sa ajutam si sa daruim, in schimbul unui zambet. In perioada Craciunului ma simt din nou copil si imi place sa cred ca Mos Cracin exista chiar daca, uneori, are nevoie de ajutorul nostru. Sa oferi un cadou este un simplu gest. Insa o data cu el oferi dragoste, recunostinta, multumire… oferi emotii.! Emotii care vor ramane o vesnicie in inimile celor dragi.

Si, pentru ca m-a cuprins spiritul sarbatorilor, am inceput sa fac lista mai devreme, ca nu cumva sa uit pe cineva. – imi place sa ofer cadouri dar la fel de mult imi place sa si primesc – iar anul acesta am fost foooarte cuminte!! 😀 si nu ma laud… 😛

Cea mai draga persoana, si cap de lista, este mama. O gospodina desavarsita care face cele mai bune placinte. Apoi, restul familiei, prieteni, rude si colegi. Ca sa evit aglomeratia si plimbatul din magazin in magazin am ales sa comand online din magazinul Borealy.ro care detine o colectie impresionanta de cadouri de Craciun si care ofera ambalaje de lux –gratis– la fiecare cadou. Si noi stim cat de important este ambalajul unui cadou, nu? Livrarea se face rapid: in 2 ore pentru Bucuresti si in 24 de ore in tara.

Aici am gasit ceva deosebit pentru cea mai deosebita persoana; mama!                     Cadoul contine:
– Un set alcătuit din platou şi paletă pentru tort, cu ilustraţii de Crăciun;
– Un set de bucătărie alcătuit din mănuşă, prosop şi suport vase, decorat cu motive de Crăciun.
– Un set de şerveţele, cu motive inspirate de sărbătoarea Crăciunului. platou-craciun

Iar pentru restul din lista Mosului am selectat cadouri impresionant de frumoase si utile, care ma vor ajuta sa fiu apreciata pentru gestul facut si care vor ramane o amintire frumoasa, incarcata de emotii. img_0141img_0150cadouri-craciun-4677

Si daca tot m-am laudat ca am fost cuminte am trecut pe lista si cadoul pe care mi-l doresc, in speranta ca Mosul o citeste chiar daca este batran si obosit. Este vorba despre Santa’s Sweets si contine o multime de dulciuri pe care nu le-as refuza pentru nimic in lume!  set_cadou_santa_s_sweets_1

Asadar, daca sunteti in cautarea cadoului perfect va invit sa vizitati magazinul si sa faceti cele mai inspirate alegeri. 🙂

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

