Scrisoare pentru Mos Craciun


Draga Mosule,

In copilarie era suficient sa ma gandesc la cadoul dorit ca tu erai pe faza si aflai ca prin minune despre ce e vorba si totul parea atat de usor si magic…apoi lucrurile s-au complicat; trebuia sa fiu cuminte un an intreg si sa-ti scriu si cea mai frumoasa scrisoare. Ei bine, eu iti scriam mereu, si eram asa de incantata incat nu reuseam sa-mi termin gandurile doar pe o pagina ci rupeam cate 5, 6 file din caietul dictando si cateva din ala de mate – ca aveam impresia ca scriu mai frumos peste patratele – si cu greu compuneam cea mai frumoasa scrisoare si pe fiecare an incercam sa te impresionez mai tare. Iti spuneam ce am facut din primavara pana in iarna si aveam grija sa nu trec si nazdravaniile ca stiam ca nu ai cum sa urmaresti totii copii in acelasi timp si banuiam ca nu stii de ele. Mereu puneam si un semn la scrisoarea lasata pe fotoliul de langa usa si niciodata nu parea ca a fost atinsa. Iar dimineata dezamagirea era foarte mare. Evident ca treceai si pe la mine chiar daca te pandeam o jumatate de noapte. Gaseai tu momentul in care ma fura somnul si imi lasai, ca de fiecare data, punga cu daruri. Si tot ca de fiecare data gaseam ba pijamale, ba manusi, sosete si cateva dulciuri. Degeaba-ti scriam cu carioca verde cadourile mult dorite, cu albastru pe cele mai putin dorite si cu rosu pe cele interzise si le taiam si cu un X ca niciodata nu ai tinut cont de dorintele mele arzatoare.

Ei bine, draga Mosule, anul acesta mi-am luat inima in dinti – la figurat – am tras cu putere aer in piept, am indreptat spatele, si m-am pus iar pe scris. De aceasta data nu mai subliniez categoriile de dorinte dar iti spun sincer ca-mi doresc o pereche de ghete. Si, ca de fiecare data, pun si semn peste firava mea scrisoare si sper sa servesti si din fursecurile pe care ti le-am lasat langa ea si sa bei paharul cu lapte; ca poate esti insetat de la atata amar de drum. Anul acesta am apelat si la martori, pe care-i gasesti participand la concursul de aici, iar eu te astept cu nerabdare.

Cu drag,
Adriana

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

