Somn usor si vise colorate


Am crescut printre mormane de materiele, papiote de ata, nasturi si dantele. Bunica nu era croitoreasa dar avea acest hobby la care era tare priceputa. Deseori imi spunea ca o masina de cusut face minuni. Avea diverse sabloane din carton sau hartie cu ajutorul carora facea rochii, fuste si chiar lenjerii de pat pe care le accesoriza cu dantela din macrame (ca era la moda), facuta de mana ei. Imi amintesc ca lenjeriile erau preferatele ei si ca era foarte mandra de ele. Le tinea puse pe categorii: de zi, de noapte, de sarbatoare si musafiri. Cele de zi cu zi erau albe, simple, dar avea grija sa le personalizeze cu cate o floare/frunza cusuta, ca sa devina speciale, iar cele colorate erau pentru musafiri/sarbatori; din dorinta de a aduce o pata de culoare in dormitor. Le spala, apreta si calca cu drag si toate aratau impecabil iar noi ne bucuram de fiecare data de cel mai odihitor somn fara sa banuim ca in spatele fiecarui cearsaf sau fata de perna se afla de fapt o intreaga poveste. Acum, cand privesc in urma mi se pare o munca titanica, si sunt convinsa ca in aceasta situatie au fost puse multe bunicute doar din dorita de a avea un plus de confort in dormitor.

In timp, lenjeriile de pat au devenit un accesoriu foarte important in dormitor si in prezent se gasesc intr-o explozie de culoare, ce ne incanta privirea de fiecare data. In functie de gusturi si preferinte putem opta pentru carouri, dungi, buline, flori sau diverse imprimeuri menite sa sublinieze eleganta si bunul gust in intimitatea incaperii.
_vyr_122B-259-tile
Este adevarat ca nu exista reguli privind alegerea acestore, deoarece nu sunt vizibile tuturor persoanelor care-ti trec pragul casei, insa calitatea materialului este foarte importanta. In topul preferitelor mele se afla cele din bumbac iar vara ma bucur si de racoarea oferita de cele satinate. Si pentru ca ador lenjeriile am acceptat invitatia Cristinei de a participa la concursul Simonei si le invit la randul meu pe:
Ana
Alyce
Bubu
Irina
si Ramona

2 comentarii

  1. Adriana, iti multumesc pentru inscriere si iti urez mult bafta! 🙂
    LA MULTI ANI!!!!!!!

    Simona

    Apreciază

    1. Multumesc si eu! La multi ani si Sarbatori fericite!! ❤

      Apreciază

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

