Lenjeria sexy, o arma secreta


N-am prins vremea budigailor dar am avut onoarea de a purta tetra. Acum stau si ma gandesc cat de sexy erau bunicile noastre in budigai, si totusi, se facea sex si atunci. Sau nu?! Chilotii tetra erau ganditi pentru sanatate, ca doar nu-ti doreai o anexita sau ceva de genu, si din cate stiu nici masculii nu au facut conjuctivita la vederea lor (a chilotilor). A fost o perioada in care (pentru cei care nu cunosc) lenjeria sexy nu exista. Si nici cuvantul sexy. Si nici de sex nu auzeai. Si sa revin la subiect.

Cand am vazut pentru prima data chiloti din dantela pe o pagina din Neckermann – pe care o flutura un coleg prin clasa si la care ranjeau cu totii fasolea – am zis ca e imposibil sa existe asa ceva. Asta pana cand i-am vazut intr-un magazin de confectii, de unde i-am si cumparat. De pret nu mai zic, ca au costat cat o patura pe care intetionam sa o cumpar… dar au fost rezistenti si draguti. Si i-am purtat pana au cedat, chiar si cu resuscitarile de rigoare.

Apoi, au devenit un trend, si fiind accesibili la pret m-am conformat. Si mai mult de atat, erau acel ceva care-ti reda incederea in sine si feminitate. Asta pana cand am pasit intr-o relatie si am descoperit ca lenjeria este importanta si in seductie. Dar in timp am uitat de acest aspect si nu i-am acordat prea mare atentie. Iubeam, eram iubita, si atat. Dar la un moment dat am simtit ca este nevoie de mai mult. Deja intram in acea monotonie plictisioare si ucigatoare de romatism. Relatia mea isi pierdea din culoare si devenea anosta. Trebuia sa fac ceva ca sa pastrez aprinsa flacara pasiunii. Asa ca, imbracata in pijamalele deja subtiate de spalatul si purtatul  intens, m-am inarmat cu o cana de ciocolata calda si am inceput navigarea. Am cautat un magazin de lenjerie intima si am inceput sa scormonesc printre zecile de produse. M-am bucurat ca toate sunt reduse cu 25% asa ca am inceput shopping-ul. Decizia a fost foarte grea pentru ca toate sunt adorabile, asa ca am ales mai multe tinute pe care le voi purta in functie de starea de spirit si de ce nu, de eveniment. Vreau sa sarbatoresc de la prima raza de soare pana la ivirea primului fir de iarba. Da, stiu, astea nu sunt motive dar ajuta, nu-i asa? Spontaneitatea este esentiala intr-o relatie si drept urmare am sa profit de fiecare clipa ivita!

1276308679-tile

si cum Valentine’s Day e dupa colt, si nu vreau sa ma gaseasca nepregatita, am ales si o lenjerie sexy  potrivita pentru o noapte fierbinte si pasionala. 1350482950

Si, daca tot am pomenit de pasiune si fierbinteala, mi-am amintit de noptile albe petrecute pe nisipul arzator al marii, nopti pline de iubire in care luna si marea ne ascultau parca mute de uimire secretele si suspinele… si m-a cuprins o stare de euforie nestavilita. Si cum se recomanda movul ca fiind culoarea anului, am intrat si la seciunea costume de baie unde l-am gasit pe cel perfect,1302843069

apoi mi-am amintit ca de Craciun i-am oferit un cadou cam banal asa ca m-am hotarat sa-i fac o surpriza si sa-l astept imbracata in Craciunita. Adevarul este ca nu a fost chiar super cuminte in ultima perioada si drept urmare am sa-l si pedepsesc putin pentru asta. Gandindu-ma la o pedeapsa potrivita, am tras cu ochiul la niste costume de craciunita frumusele foc si am gasit alesul. 1290083541 (1)

In incheiere tin sa va spun ca viata e scurta, asta o stim cu totii, dar iubirea e esentiala si trebuie sa profitam de fiecare clipa petrecuta langa cel iubit. O lenjerie sexy face cat o mie de cuvinte si detine puterea magica de a condimenta relatia, reaprinde flacara iubirii si readuce sticlirea de dorinta in privirea partenerilor.

Iubiti-va mult!!

Un comentariu

  1. unele din lenjeriile astea sunt prea sexy asa ca e posibil sa fie chiar arme letale 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

