Bayo ma indeamna la miscare


In urma concursului organizat aici am castigat un voucher de 100 de lei de care m-am bucurat maxim si le multumesc organizatorilor inca o data!

Cu voucher-ul primit am comandat aceste produse

IMG_0150-horz

pe care le gasiti aici, aici si aici, dar si o bentita violet de aici, un maiou albastru de aici si o caciula pufoasa si calduroasa. (foto in curand)

Produsele arata impecabil si sunt de calitate foarte buna, se muleaza foarte bine pe corp si ofera lejeritate si comoditate; esentiale atunci cand faci sport. Am purtat tricoul roz si pot spune ca e usor ca un fulg si tare pufos si catifelat la atingere. 🙂

revin cu impresii…

 

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

