Vreau sa fiu Glamour-oasa de Valentine’s Day


page

E iarna. Frig, zapada, polei… Nu este tocmai prilej de bucurie dar este momentul perfect pentru o sesiune de shopping online. Si daca aveti aceeasi parere ca si mine in momentul in care deschideti dulapul de haine si anume: nu gasesc nimic de imbracat aici !! atunci este un motiv in plus, corect de altfel, sa incepem urgent cautarea produselor vestimentare care sa ne faca iarna mai calda si primavara stralucitoare. Sau, de ce nu, sa ne insotesca pe durata intregului an !

2014 se anunta a fi un an prietenos cu noi doamnele, si ne sopteste ca putem purta in voie culorile pastelate (vernil, roz, bleu…), nuantele puterice (galben aprins, roz zmeuriu, albastru intens), print-urile florale sau imprimeuri cu jocuri de cuvinte; iar culoarea anului, desemnată de Pantone, este „orhidee radiantă” sau „radiant orchid” – o nuanţă de mov cu subtonuri de roz şi fuchsia. Mie personal imi place aceasta culoare „vedeta” si o consider calda, senzuala si in acelasi timp vibranta si plina de energie. Este potrivita pentru zilele friguroase de iarna, pentru razele blande de primavara, stralucitoare in lunile de vara si plina de energie in zilele mohorate de toamna. Deci perfecta pentru intregul an. Dar cum fiecare persoana trebuie sa tina cont de stilul personal, de job si de alte aspecte, este suficient sa aleaga produsele care-i pun in evidenta calitatile si cu siguranta va iesi din anonimat.

Imi place sa rasfoiesc magazinele online. Imi place pentru ca nu ma grabeste nimeni, imi place ca pot pune in cos cam tot ce-mi doresc si cel mai tare imi place ca le pot sterge din cos fara sa dau explicatii. Sunt accesibile non-stop si daca mai au si reduceri sau cadouri la fiecare comanda, cu atat mai bine. Imi plac cele care au o gama cat mai larga de produse, si care sunt bine structurate, care se navigheaza simplu si usor. De restul…ma ocup eu ! 😀

Un astfel de magazin, bine dotat sa-i zicem, 😀 este GlamourShop. Este genul de magazin care te intampina vesel si amabil si care parca-ti sopteste sa ai rabdare ca n-ai vazut totul, inca. Cu fiecare click, cu fiecare pagina, descoperi rand pe rand cate o parte din sutele de produse si simti cum alegerea devine din ce in ce mai grea.

De fiecare data cand gasesc un astfel de magazin parca undeva in mine se trezeste Zana visurilor… este o zana cam lenesa de fel, dar cand simte miros de shopping nimic nu-i sta in cale. Se aseaza langa urechea mea dreapta si incepe sa vocifereze.

–  Wow ! e super !! …asta, da, se asorteaza cu pantalonii de la pagina 3… Vaai, rochia asta e suuuuper !!

Pentru ea toate sunt super si ne mai certam uneori, ca sunt cam scumpe si ii spun sa ma lase cu poftele ei in pace ca trebuie sa mai platim si curentul, gazul… si ea atunci zice sa inchid calculatorul. Ei bine, replica asta nu-mi place asa ca o las sa-mi urle in cap cat o tine gura si rasfoim cu atentie fiecare produs in parte pana mi se lipeste mana de mouse.

Doar ce-am apucat sa deschid pagina magazinului GlamourShop ca bestia si-a facut simtita prezenta. Cu pulsul crescut si vocea stinsa abia a reusit sa murmure.

–  Rochia asta… asta… e superba !! Oo vreaau, Doamne cat de mult o vreau !!

–  Stai draga putin ca n-am vazut decat trei rochii ! Ai rabdare, i-am zis enervata.

–  Nuu, nici nu vreau sa vad mai mult. Eu o vreau pe astaaa ca e perfecta !

Incercand sa-i fac pe plac am dat click pe poza respectiva si o frumoasa rochie decoltata bej cu aplicatii sclipitoare mi-a incantat sufletul si retina. rochie-decoltata-bej-cu-aplicatii-sclipitoareChiar este perfecta, mi-am zis, dar nevrand sa-i dau satisfactie am propus totusi sa continuam cautarea. Pai a inceput sa ofteze si sa se vaite la fiecare click. Nimic nu-i era pe plac, pana cand… s-a facut liniste. M-am bucurat maxim si am continuat sa le admir zambitoare fara sa ma intreb ce a patit de a disparut asa, din senin. Nici n-am apucat sa respir de trei ori ca a revenit.

–  Gata, am facut lista.

–  Poftim ? despre ce lista e vorba ?!!

–  Lista cu cele mai frumoase rochii de seara !! zise zana visurilor…

rochie-aurie-jucausa-imitatie-piele-sarpe-horz

–  Pff… doar atatea ? Sigur le-ai bifat pe toate ?

–  Da ! zise ea, mandra.

–  Pai, bine ca nu te-ai oprit pe la vreo douazeci asa… ai uitat ca astea se cumpara ? ca doar nu ti-le da gratis… maraiam eu printre dinti.

Zana disparu imbufnata. Si bine a facut, ca sigur incepeam razboiul. E atat de incapatanata si mofturoasa cum n-am mai vazut. E adevarat ca asa sunt zanele in general dar asta parca le intrece pe toate. Si apropo, a voastra cum e ? 😀 ca sunt convisa ca aveti. Sau a voastra e muta si se multumeste cu orice ? 😀

Nici n-am apucat sa-mi termin ideea de mai sus ca am vazut verde in fata ochilor. O chestie imensa se flutura prin fata monitorului de am crezut ca e virus. Ei bine, era doar lista cu rochii casual. M-am bucurat ca nu e virus dar m-am infuriat cand am vazut cat e de lunga.

rochie-business-cu-model-inedit-horz

–  Le-am selectat special pentru tine, ca m-am saturat sa te tot vad imbracata in hainele alea ponosite si scamosate. Pe langa faptul ca te arata urata si lipsita de bun-gust imi afecteaza si mie imaginea. Ca doar sunt Zana, ce naiba ! Plus ca se apropie si Valentine’s Day iar tu vei purta tot blugii aia de acum trei ani. O rochita frumoasa si eleganta ar fi cadoul ideal, nu-i asa ?

–  In primul rand ca ma enerveaza maxim tupeul tau, si in al doilea, stiu cum pot scapa de tine. Inchid calculatorul. Si vom vedea pe urma cat de zana te dai, si-n plus, sa stii ca maine tot cu hainele alea ponosite ma imbrac ca sa te invat minte.

–  Faci cum vrei. zise ea vizibil afectata. Eu doar am vrut sa te ajut… si, ca sa intelegi mai bine ti-am ales si cateva rochii de office care ti s-ar potrivi de minune… Nu uita ca GlamourShop este un un altfel de magazin online pentru sexul feminin ! subliniez, feminin ! nu doar ca are sute de produse minunate, ci sunt create special pentru tine, ca tu sa fii feminina si eleganta. Sa fii Glamour !!…

Zicand aceste vorbe zana mea se pierdu in noapte lasand in urma cuvintele sa rasune precum un ecou stingher… Am inchis calculatorul cu ochii atintiti pe imaginea lasata in urma ei si un gand precum o sageata imi trecu prin minte: Eu de ce nu am nimic  Glamour in dulap, oare zana imi fura hainele ?

rochie-office-maro-de-dantela--horz

articol scris pentru BlogAwards si GlamourShop.ro
foto: GlamourShop.ro

2 comentarii

  1. cred ca ai toate sansele sa fii glamour-oasa pentru ca sunt superbe hainuetele alese de tine

    Apreciază

  2. Invitatie concurs de blogging – Reteaua de bloguri

    Reteaua de bloguri ( http://www.reteauadebloguri.ro ) este o platforma de concursuri interesante pentru toti bloggerii creativi.

    Organizam periodic competitii cu premii foarte motivante. Toti bloggerii pasionati de scris, se pot inscrie la concursuri cu blogurile lor.

    Inscrierile in Reteaua de bloguri se pot face prin completarea urmatorului formular de inscrieri online : http://www.reteauadebloguri.ro/inregistrare

    Va invitam sa participati la primul concurs de blogging organizat de noi http://www.reteauadebloguri.ro/2014/01/concurs-lenjerii-de-pat/

    Premiile puse in joc:
    1. Premiul I: 400 RON;
    2. Premiul al II-lea: 250 RON;
    3. Premiul al III-lea: 150 RON.

    Termenul limita de participare la concurs: 1 martie 2014

    Apreciază

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

