Ai si tu un SuperStar acasa? Sa-l vedem!


Esti mamica unui prichindel cu varsta cuprinsa intre 3 si 7 ani? Daca da, cu siguranta esti mandra de puiul tau frumos si talentat! Esti atat de mandra incat iti doresti ca el sa cucereasca toate inimile, sa-l vada si sa-l admire o tara intreaga? Atunci afla ca dorinta ta s-a implinit! Puiul tau poate fi vedeta peste noapte, ca prin magie, deoarece Cris-Tim are o bagheta fermecata cu care iti transforma micutul in SuperStar.

Mecanismul este unul foarte simplu, asa ca nu mai sta pe ganduri. Filmeaza micuta vedeta spunand cat mai dragut “salam sasesc” si raspunzand la intrebarea “Daca ai fi tu mama mea si eu copilul, ce m-ai pune sa fac?”si urca filmuletul in platforma concursului, adica aici pana pe 13 aprilie, si anunta vecinii si prietenii sa te ajute cu un vot pentru a ajunge in top 5. Juriul alege 2 finalisti in fiecare saptamana a concursului si astfel 8 micuti vor deveni SuperEroi. Pardon! SuperStar-uri.

Aceasta ocazie unica ii poate schimba destinul micutului tau. Cum? De Luiza iti amintesti? Este fetita care ne-a cucerit cu accentul ei haios, nu-i asa?

Priveste clipul si apoi inchide ochii. Acum imagineaza-ti ca micutul tau este in locul Luizei. Ce simti? Simti cum sufletul tau de mama pare ca explodeaza de fericire? Si cand te gandesti ca nu trebuie sa spuna decat o propozitie… ”Salam sasesc” si devine superstar… floare la ureche, nu-i asa!? Mereu am admirat copiii din reclame: destepti, frumosi si talentati. Si ma gandeam ca mamicile lor sunt tare mandre de ei. Acum vreau ca si eu sa fiu mandra de micutul meu, sa-i dau aripi sa zboare spre succes , sa fiu mandra de mine ca am o asa mini-vedeta. Sa-l ajut sa se descopere si sa cucereasca inimile tuturor!!

Mamici, nu ratati ocazia!  😉

Un comentariu

  1. daca as avea copil nu as sta pe ganduri

    Apreciază

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

