La un click distanta de distractie


Copilaria este cea mai frumoasa perioada din viata noastra, si nu de putine ori ne amintim cu nostalgie de vremurile in care ne jucam in fata sau spatele blocului pana seara tarziu. Imi amintesc ca abia asteptam vacanta de vara -care mi se parea atat de mare incat aveam impresia ca nu are sfarsit – si pe la jumatatea lui august intram in panica… ca nu m-am jucat suficient. Jocurile copilariei noastre erau atat de frumoase incat e imposibil sa le dai uitarii. Cine nu isi aminteste de Hotii si vardistii, Prinsea, Tara, tara vrem ostasi! Nu te supara frate, Ratele si vanatorii, Sotronul, Coarda etc.?! Petrecem mult timp in aer liber si ne rugam de mame sa ne lase ”inca 5 minute” apoi inca 5…si tot asa…

Acum, copilul din noi inca simte dorinta de joaca. La job, in metrou, pe canapea… gasim in joc o metoda de relaxare. Atat pentru noi cat si pentru cei mici, jocurile online au devenit o atractie care ne umple timpul intr-un mod distractiv si ne alunga plictiseala. Cu un simpu click pe jocuri-gratis.ro pasim in lumea magica a copilariei; o lume plina de personaje vesele si amuzante, alaturi de care devenim parte din poveste.

Pe jocuri online gratis gasim si o colectie de jocuri Zuma; care sunt pur si simplu adorabile. Mie imi plac foarte mult, in special soriceii Zuma care sunt foarte amuzanti. Ma declar fan Zuma si nu ratez nicio provocare a celebrelor bilute colorate, fie ca sunt in statia de autobuz sau in fata televizorului. 😀

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

