Bijuteria potrivita pentru o seara de primavara


Argintul face parte din categoria metalelor nobile si stralucirea lui il face irezistibil in fata sexului frumos, astfel ca, de-a lungul vremii bijuteriile din argint au cucerit inimi, au atras priviri, au starnit invidie, admiratie sau suspine… Usurinta cu care pot fi asortate la diverse tinute, indiferent de stil, a clasat faimoasele bijuterii in topul preferintelor doamnelor si domnisoarelor, si de ce nu, si al domnilor.

Simple, cu pietre, perle sau in alte combinatii, bijuteriile de argint pot fi purtate cu succes in orice moment al zilei, la orice ocazie/eveniment, sau pot fi oferite cadou persoanelor dragi. Datorita pretului destul de mic argintul poate fi achizitionat si schimbat mult mai des, in comparatie cu alte metale scumpe, iar oferta bogata si diversificata de modele multumeste cele mai pretentioase gusturi.

Pentru ca sunt o mare fana a argintului mereu caut bijuterii ieftine si frumoase cu care sa-mi infrumusetez tinutele. Regal Gold este un magazin online care comercializeaza bijuterii handmade din argint- importate din Israel– cu un design unic, spectaculos. Si, pentru ca oferta este vasta si mai toate imi sunt pe plac, am decis sa le selectez cateva care-mi vor colora serile anoste de primavara:

acest colier handmade -delicat – pentru o seara romantica
colier-argint-shambala-rodiat-cu-zirconii-sfera-lila~7599470

aceast inel -care m-a cucerit cu nuanta sa intensa
inel-argint-si-magic-abalone-r859~6958757

si aceasta bratara- care ma poarta cu gandul spre vara mult asteptata
bratara-de-argint-cu-topaz-b3383-1~8386605

La final, va invit pe Regal Gold.ro sa va alegeti bijuteria preferata.

Va doresc shopping placut si inspirat !!

4 comentarii

  1. multumesc pentru sugestie chiar am gasit un colier care ar fi perfect pentru a mea doamna

    Apreciază

  2. Da, Alex! Ieftineee… :))

    Apreciază

  3. Rasfoiti site-ul si cu siguranta veti gasi ceva pe placul dv. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

