Karla, magazinul meu preferat de rochii, la cele mai mici preturi


La capitolul moda stim ca se poarta dantela. Corect? Piesele vestimentare din dantela sunt, si in acest an, la mare cautare. Si cum rochiile din dantela, si nu numai, sunt cele care subliniaza feminitatea si gingasia, dorim sa avem cat mai multe si mai frumoase. Din pacate preturile destul de piperate ne impiedica sa achizitionam mai mult de o rochie (maxim doua), si daca mai participam si la o nunta sau botez- cotizam maxim- plus cutreieratul magazinelor.

Si daca va spun ca exista un magazin online de unde puteti cumpara o rochie din dantela la incredibilul pret de 39.99 lei?!? Cum suna? 😀 Suna WOW, stiu! La fel am zis si eu cand am vazut. Noua colectie de rochii Karla.ro cuprinde o serie de modele absolut adorabile, si este o ocazie pe care nu trebuie sa o ratezi. Sunt rochii de calitate la preturi foarte, foarte mici.

Aceasta este rochia de care spuneam mai sus

ELIANA_NEGRU_1-570x855

Cu doar 39,99 lei puteti avea frumusetea  aceasta de rochie pe care sa o purtati ziua sau seara, dupa bunul plac. Daca adaugati si accesoriile potrivite cu siguranta nu veti trece neobservata. 🙂 E nevoie sa mai spun si ca pretul initial este de 149.99 lei? Nu cred…

Karla.ro a devenit magazinul meu preferat de rochii. De ce? Pentru ca sunt frumoase si accesibile. Foarte accesibile. Materialele sunt de calitate, croiul avantajeaza orice tip de silueta, asa ca… ce alegi? culori vibrante- pline de energie, sau nuante pastelate? 😀

karla

Eu mi-am ales aceasta rochie pe care as vrea sa o port in curand la un eveniment. Acolo ma voi lauda cu faptul ca desi arata ”de milioane” a costat doar 79.99 de lei si sunt convinsa ca vor fi reactii din partea vanatoarelor de chilipiruri. 😀 Recunosc ca sunt bucuroasa ca am aflat de acest magazin, pe care l-am trecut la preferinte ca sa verific din cand in cand noutatile, si-l voi recomanda si prietenelor. De ca sa cheltui sume exagerate pe rochii extravagante cand eleganta si rafinamentul se afla la un click distanta? Cu astfel de preturi iti permiti sa fii la moda si iti raman bani si pentru pantofi sau poseta. Sau pentru ambele. 😀

In incheiere va invit sa vizitati magazinul, sa va bucurati de reduceri si sa faceti cele mai inspirate alegeri. Shopping placut!

 

Cu drag,

Adriana
 

 

 

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

