Elefant.ro, mall-ul familiei tale


Se intampla uneori, in week-end, sa ma trezesc si sa n-am chef de nimic. Pur si simplu imi doresc sa lenevesc toata ziua, in pijamale. Dar daca apare cineva la usa? Il tin acolo pana ma schimb, fardez si coafez? Nu. Il poftesc in casa. Iubesc pijamalele si comoditatea lor asa ca imi face o mare placere sa le port si ziua.  (chiar daca asta inseamna ca le pot vedea si persoanele straine) Iar cand le gasesc la super pret nu ma pot abtine sa nu-mi cumpar 2, 3 perechi.

pijama-elefant_338_1 pijama_62_1 pijama_66_1 pijama-din-bumbac_31_1

Daca se intampla sa ies din casa si trebuie sa renunt la tinuta comoda de mai sus, aleg sa-mi inveselesc ziua cu un tricou cu mesaj haios. Aceste tricouri au efect garantat si coloreaza chiar si zilele gri, ploioase, de primavara.

free-gigi_20_1 mrs-always-right_20_1 shine-bright-like-a-diamond_20_1 i-love-my-boyfriend_20_1

Daca este racoare adaug tinutei si un hanorac – practic si modern.

pulover-casual_28_4 hanorac-fangus_102_1

Voi ce purtati in week-end? Daca sunteti in cautari de chilipiruri va invit pe elefant.ro unde veti gasi sute de produse la preturi atractive, plus alte surprize. Elefant.ro a traversat recent un proces de rebranding si s-a metamorfozat din librarie online in mall online pentru intreaga familie, odata cu lansarea noilor categorii de imbracaminte, incaltaminte si accesorii. 2014 aduce si el noutatii prin introducerea categoriei de cosmetice. Si-n plus, cumparaturile online se fac comod si sigur, exista mai multe modalitati de plata, si ne ofera posibilitatea de a petrece mai mult timp in aer liber, alaturi de cei dragi.

Shopping placut!

8 comentarii

  1. Si mie imi place sa stau in pijamale prin casa. Nu esti singura :))

    Apreciază

    1. :)))

      Apreciază

  2. Iubesc si eu pijamaua 😀 Imi face cu ochiul tricoul I ❤ my boyfriend ! Multumesc pentru invitatie am sa vizitez cu interes toate produsele!

    Apreciază

    1. Cu drag, Isabella! Poate faci si o comanda cand vii in Ro. ca sunt convinsa ca in Italia nu gasesti asa frumuseti:D

      Apreciază

  3. si mie imi plac ❤

    Apreciază

  4. si euu (y)

    Apreciază

  5. in acest caz iti recomand urgent o sesiune de shopping 😀

    Apreciază

  6. Apreciază

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

