The ONE by Oriflame


the one

 

 

Imi amintesc ca prin anii ’97-’98 am primit un parfum care mirosea a bombonele Cip. Va amintiti bombonele Cip? Ei bine, parfumul se numea Star – de la Oriflame -si a devenit in scurt timp preferatul meu. Facea parte dintr-o colectie de 4 miresme diferite, alaturi de Sea, Sun si Moon. Mi-a placut atat de tare incat am cumparat cateva pentru provizii si cand am terminat stocul nu l-am mai gasit. Am tot intrebat in stanga si-n dreapta… poate mai gaseau unul ratacit prin depozit…dar NU! Parfumul disparuse fara urma.

(Daca ar revenii in catalog as fi tare fericita)

De atunci am tot cumparat produsele Oriflame printre care si parfumuri, si de fiecare data am fost multumita de ele. Cunoscatoarele stiu ca raportul calitate/pret este unul destul de avantajos. De curand Oriflame a lansat un nou brand de machiaj, The ONE, si vedem si o scurta prezentare aici

 

sau aici

https://www.youtube.com/watch?v=KaKZdZfsJRM

https://www.youtube.com/watch?v=qv9zMZ7zfdM

https://www.youtube.com/watch?v=2jsC-F2aCLE

https://www.youtube.com/watch?v=Nj1gyg6O76Q

si aflam ca acest nou brand cuprinde 3 game:

  • Frumusete de zi cu zi
  • Mega Impact
  • Ultra Rezistenta

Imi doresc produsele noului brand de machiaj Oriflame deoarece m-au cucerit total, sunt profi si foarte atractive si au preturi avantajoase iar eu vreu sa arat impecabil, si ele promit ca ma vor ajuta sa las o impresie puternica.

Nu-i asa ca v-au cucerit si pe voi?

 

 

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

