Nutrivita – gustos si sanatos


In padurea cu alune…

Veverita durdulie se trezi de dimineata
Se spala rapid pe fata si-ncepu sa chicoteasca:
– Ce zici, soro? Nu-i asa ca sunt atragatoare?
Uite ce forme impanate am, ce picioare!
Surioara ei mai mica este inca la dieta
Vrea sa fie slaba, slaba sexy si cocheta…
-Da, soro, dar esti cam grasa! Si daca ma uit mai bine…
nu esti chiar asa frumoasa…
Veverita ofticata se catara pe cantar
Il priveste ingrozita si exclama involuntar
-Sunt pierduta…ce ma fac!?! si tristetea o copleseste
”Am sa renunt la mancare, la dulciuri…si fac miscare!
Am sa renunt la ciocolata si alune. Ah, si sunt atat de bune!”
Si incepu sa planga simtindu-se vinovata
„Trebuia sa fac ca sor’mea, sa mananc numai salata.
Sa cutreier in lung si-n lat padurea. Nu sa frec menta aiurea.
Peste doua luni e nunta, o sa vina lume multa,
Pentru neamu’ vevericesc o sa fie o insulta!”
Si veverita durdulie privea absenta pe fereastra.
Era convinsa ca alta solutie buna nu exista
Si isi stergea din cand in cand lacrima, trista.
O gazela sprintena si frumoasa se indreapta spre fereastra.
-Tu, faptura mica, plangi?
-Cum sa nu plang cand ma simt pierduta? Sunt grasa, sunt urata…
-Vai, dar asta nu e grav. Hai, spune-mi ce ai si te ajut cu drag!
Veverita durdulie suspina adanc si incepu’ a povesti tot focul inimii.
-Am o veste buna pentu tine. Cunosc niste produse fix pentru slabire
zise gazela cu incantare in privire
-Cunosti asa ceva? Exista? spuse veverita usor surprinsa
-Daa. Le folosesc eu. Cum crezi ca sunt atat de sprintena mereu?
Si veverita intreba uimita:
-Si, despre ce e vorba? sunt pastile, ceaiuri, ce sunt?
-Sunt produse cu continut redus de zahar, sare si grasimi gustoase si sanatoase:
batoane, milk-shake, snack-uri si biscuiti cu vitamine si minerale,
Dupa pofte, pentru fiecare! Si, ca sa le cunosti mai bine,
iti arat ce am la mine.
Si gazela noastra scoase, din poseta, cateva produse delicioase.
gerlinea
-Wow, ce bine arata! zise veverita incantata. 😀
-Asta nu-i nimic, stai sa vezi un indulcitor de-a dreptul cuceritor.
gerlinea2
este un indulcitor vegetal Stevia si, ca sa vezi o comparatie ”1 lingurita Glucoregul Indulcitor = 2kcal. 1 lingurita de zahar = 20kcal.” este genial in alimentatie.
-Am ramas fara cuvinte! As avea totusi o intrebare…
Sunt bune si pentru diabetici, oare?
-Sigur ca sunt! spuse gazela si scoate o tableta, din poseta.
tasta Gerlinea si-i arata pe display. Uite, aici gasesti tot ce vrei! Biscuiti, batoane, cereale, produse fara gluten si managementul greutatii corporale, chiar si oferte speciale
-Vad ca au si energizante. Chiar ca sunt interesante…
Multumesc, prietena draga! Am sa fac azi o comanda! spuse veverita increzatoare. Cand sa-si ia la revedere o bufnita nervoasa alerga spre ele.
-Ma pregatesc de maraton. Ziua alerg si noaptea nu dorm. Sunt stoarsa de energie, ce imi recomandati si mie?

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

