BePrecious – bijuteriile pe care le cauti sunt aici


In padurea cu alune…

Ursuletul Martinel este cam timid de fel…
Bosumflat, ofteaza privind o poza din portofel
O iubeste mult, pe ea, pe Frumusica
Dar se teme sa ii spuna, stie doar tanti Aurica.
E secret, cum ar veni,
Nu trebuie sa afle nimeni!
Astfel, iubirea el ii poarta
Si ar vrea-o de consoarta.
Cornu, este un tap mandru si cam uratel
Tinerel si sprintele, pus pe sotii fel de fel.
Este genul de persoana dependent de damigeana
Si de glume de prost gust. Poarta pe cap o bandana.
Si cum se afla prin preajma, se apropie de Martinel
-Ce faci, fratie? Pot sa sed nitel?
-Aa…Desigur! Bine, tu?
-Uite, ma cert cu batranu’. Ca i-am pierdut lacatu’.
M-am grabit sa merg la fotbal, cu baietii-n poienita,
Si cred ca s-a pierdut saracu’ cand l-am aruncat prin capita.
Da’ las’ ca il gaseste el… Tu ce faci? imi pari cam tist!
-Trist? Nu, ti se pare. Maine dau la mate o lucrare…
-Tot cu scoala? lasa frate, acum avem calculatoare,
Pentru ce atata carte? ca tot de padurea asta avem parte
-Da, dar eu vreau un serviciu bun, stabil…
-Baa, ma lasi? Mai esti copil?! Nu vezi ca nu trece criza?
Toata padurea si-a pregatit valiza.
-Stii ca eu sunt optimist. Vreau sa ma fac politist.
-Ma plictisesti, zau! Nu ca sunt negativist…
Dar esti dus, baiete, rau! Ca sa nu zic pampalau.
Cauta si tu o fetiscana… Si isi trase tacticos de bandana.
Ai timp pentru cariera. pff, parca traiesti in alta era…
-Da, Cornule, stiu ce zici, doar ca…eu, eu nu sunt pregatit.
-Ce nu esti, ba? Ce vrei sa zici? Si nu mai fii balbait!
Si Martinel scapa din laba portofelul, fix cand suna clopotelul.
Ca-n padure asa se poarta, cand lumea la pranz e chemata.
Cornu vazu poza si o lua de jos.
Isi drese bandana si mustacii curios.
-Hmm, ai bucurii la Frumusica? Mai stie cineva?
-Doar… tanti Aurica. zise Martinel cu un nod in gat.
-Uite ce e, frate! Am sa te ajut…
Si isi trecu bratul peste umarului lui, frateste.
-Hai, hai sa ne grabim! astazi servim peste!
Au ajuns la cantina unde au mancat in graba
Si au plecat rapid, ca aveau treaba.
-Asculta, Martinel, am facut un plan. Stii laptopul pe care-l am,
hai la mine sa-ti arat ceva. Am vazut odata, cand se uita mama.
Doamnele si domnisoarele iubesc cadourile, adora sa fie elegante, cochete… ce sa le daruim!?
-Caiete?
-Cum caiete, ma? Ca ma si enervezi. poate-ti trag si una ca vad ca visezi.
Le oferim ceva special, pe placul inimii.
si incepe sa tasteze b-i-j-u-t-e-r-i-i
-Vezi, Martinel? despre asta vorbeam. Cand vrei sa cuceresti inimi cu cadouri frumoase, alegi bijuterii din argint cu pietre pretioase si semipretioase
Stiu ca Frumusica e stilata si cocheta, deci argintul e alegerea corecta.
-Crezi?
-Nu cred, sunt convins. Este un metal special si distins. Pretios.
Te scoate din anonimat, te face mai frumos.
-Pe mine?
-Pe tine?? iar visezi? Stai jos sa-ti arat poze ca iar ma enervezi!
thumb_cercei-topaz-albastru-alb

thumb_colier-ocazie-agate-cz

thumb_inel-filigran-topaz

thumb_set-marchize-granat
-Sunt foarte frumoase. Crezi ca se va bucura?
-Glumesti? Te va adora!
-Si cum platim?
-Pai, tu platesti. Cu cardul, transfer bancar sau la livrare. Ai bani?
-Pai, n-am…
-Da’ tactu’ are? Lasa ca te descurci tu, frate. Ca iubirea costa. Uite, iti da si puncte de fidelitate. Sa bifezi curier rapid, ca vine intr-o clipire.
Da’ te duci si-l astepti la sosea, ca padurea nu intra-n aria de acoperire.
-Am inteles. Ma bucur tare mult! Multumesc de ajutor!
-Oricand, frate! Spor!
-Ma duc sa vad ce economii am strans. Daca le comand astazi, maine le primeste?
-Da.
-Si magazinul, cum ai zis ca se numeste?
Bijuterii sau tastezi BePrecious. Daca nu te descurci, ma suni. Sa pui ceva in cos si pentru tanti Aurica… ca a tinut secret, si se va bucura.

Si Frumusica fu incantata peste masura.
Mai ales ca si ea il iubea, a primit fix ce-si dorea.
A fost ceruta de sotie, si a primit bijuterii frumoase!
Am auzit ca mai toate ursoaicele au fost geloase,
Dar Cornu’ le-a spus ca supararea n-are rost
Si le-a aratat, contracost
De unde sa-si cumpere bijuteriile cele mai frumoase,
Le-a spus si adresa magazinul online, sa nu mai fie invidioase,
Unele si-au notat pe bucati de hartie, de plastic… pe ce-au putut
Dar de bucurie se pare ca le-au pierdut
Si, de atunci cauta bijuterii de zor
In special in jurul oamenilor
Asa ca, noteaza si tu adresa magazinului pe o coala, pe ceva,
daca ai in gand sa le vizitezi padurea! 😀

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

