kolok.ro si lumea pretioasa a pietrelor semipretioase


In padurea cu alune…

Girafa Cleo este tanara si frumoasa, este profesoara
Azi a gasit o carte despre pietre semipretioase Kolok pe poteca spre scoala
kolok.ro-colier-handmade-din-pietre-de-carneol-kdh48-30

Curioasa din fire a aruncat o privire
Si a citit ca intre zodii si aceste pietre exista potrivire
Astfel ca s-a gandit la un joc interesant
Educativ si captivant.
-Dragii mei, astazi vom vorbii despre pietre semipretioase
Despre puterilor lor miraculoase si despre cat sunt de frumoase!
Vom rasfoi si cateva poze cu bijuterii
Deci vom avea o zi incarcata cu bucurii!
(…Este o clasa cu multe fete
Care adora sa fie elegante si cochete.)
De aceea va rog sa va ridicati pe rand in picioare
Si sa-mi spuneti zodia, fiecare.

-Eu sunt Berbec, spuse Mia, veverita
La fel si colega sa, Ritza caprita
Cleo isi puse ochelarii pe nas si citi:
-Berbec: impulsivi, nu se pot stapanii
sunt persoane pasionale, seducatoare si geloase
iar rosu si portocaliu ii sunt culorile norocoase
Astfel ca bijuteriile cu pietre rosii le ofera vitalitate
Iar un colier cu jasp rosu tine energiile negative departe
kolok.ro-margele-individuale-din-jasp-nugget-de-15-25-mm-kdm271-33

-Eu sunt Taur, doamna profesoara Cleo
spuse vulpita Geo
-Taur: are vointa, este tenace si fidel
culoarea norocoasa este roz pastel
inelul cu agat ofera o atitudine pozitiva
iar coartul roz este norocos pentru aceasta nativa
kolok.ro-cercei-din-argint-cu-margele-din-ametist-și-cuarț-roz-kdi291-30

-Eu sunt Gemeni, ca mama
raspunse zebra Linda mangaindu-si coama
-Gemeni: inteligenti si comunicativi
uneori lenesi alteori activi
galben si verde sunt culorile norocoase
bijuteriile cu jasp sau smarald le aduc foloase
kolok.ro-pandantiv-extra-din-argint-cu-pietre-din-smarald-kdi150-30

-Rac, asta e zodia mea
spuse Milu, antilopa
-Rac: fermecator, sensibil, frumos
dar si romantic si misterios
alb si argintiu sunt culorile norocoase
iar coliere de argint cu calcedone si rubin ii sunt tare pretioase
kolok.ro-margele-la-șirag-din-rubin-rondele,-4-5-mm-kds141-31

-Mi-a zis mama ca sunt Leu
spuse papagalita Coco, cea cu penajul curcubeu
-Leu: cu dorinta de a conduce, acest leader generos
este romantic, sincer, loial si frumos
culorile norocoase sunt auriu, galben si portocaliu
un sirag de mergele cu jad si chihlimbar il vor ajuta sa cucereasca un intreg imperiu
kolok.ro-margele-individuale-ovale-din-chihlimbar-baltic-coniac-kdm155-31

-Fecioara sunt, spuse Bibi, camila
cea cu ochii mari si frumosi si blana ca argila
-Fecioara: o persoana onesta si cinstita
ii place sa fie apreciata, iubita
maro, verde, galben si bej sunt culori norocoase
iar bijuteriile cu jad si carneol le protejaza de boli anevoioase
kolok.ro-inel-handmade-din-margele-de-carneol-kdh35-31

-Eu sunt Balanta, a zis broscuta Cocutza
si tot balanta e si colega ei, Utza maimuta
-Balanta: deschisa, armonioasa si frumoasa
sociabila, cocheta si vanitoasa
verdele si rozul ii poarta noroc
bratarile cu jade, crisocola si aventurin o vor ajuta din plin
kolok.ro-brațara-shamballa-din-șiret-negru-cu-bile-din-jad-verde-kdi100-30

-Eu sunt Scorpion, ca bunica
spuse July elefantica
-Scorpion: increzator, puternic si ambitios
culori ca: negru, rosu inchis si brun ii sunt de folos
iar inelele cu ochi de tigru, carneol sau granat
ii aduc succesul, garantat
kolok.ro-inel-ajustabil-model-floare-cu-ochi-de-tigru-kdi202-30

-Sagetatooor, se aude din spate o voce
este furniguta Nini, striga-n portavoce
-Sagetator: iubitori, amabili si generosi
acesti nativi frumosi
sa opteaze pentru culoarea albastru…orice nuanta
si margele cu safir sau turcoaz pentru noroc si speranta
kolok.ro-set-handmade-unicat-din-pietre-de-turcoaz-kdh25-30

-Sunt Capricorn, doamna profesoara
striga bucuroasa Giuly, o tanara si frumoasa cioara
-Capricorn: destept, prietenos si iubitor
isi adora familia si este primitor
culoarea norocoasa este negrul
iar accesoriile cu pietre de onix le ofera ajutorul
kolok.ro-inel-ajustabil-model-floare-cu-onix-fațetat-kdi275-30

-Varsator, spuse sigur pe el
singurul mascul din clasa, castorul Tor
-Varsator: visator, independent si altruist
inteligent si familist
trebuie sa poarte culori precum bleu si albastru deschis
si pietre pretioase ca lapis lazuli si safir
si sa ofere din cand in cand… un trandafir
kolok.ro-brațara-din-argint-cu-margele-patrate-din-safir-kdi293-30

-Noi suntem Pesti, au spus in cor
gemenele Riny si Tiny, doua puiute de dihor
-Pesti: diplomati, ramantici si visatori
acesti nativi fac furori
daca poarta albastru, bluemarin si violet
si coliere cu turcoaz sau ametist
nu va fi niciodata trist!
kolok.ro-colier-fantasy-cu-margele-din-pietre-turcoaz-reconst.-kdi205-30

-Dragii mei, ora s-a terminat
va multumesc ca m-ati ascultat! 😀

2 comentarii

  1. hahaha
    Eu sunt berbec, ca veverita si caprita :))

    Apreciază

  2. Ahahaha, am scris si eu cateva lucruri despre bijuteriile si magazinul kolok dar nici nu mi-a trecut prin cap ca un articol ca al tau poate sa fie atat de bun. Felicitari, chiar m-am amuzat teribil!

    Apreciază

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

