Pegas, my love


Cand am terminat clasa a 2-a am primit prima mea bicicleta, si singura de altfel. Asta se intampla in iunie 1988, fiind si ziua mea, bunicul a strans bani inca din iarna pentru a-mi face acest cadou. A fost dragoste la prima vedere si inceputul unor aventuri de neuitat. Atunci am aflat ca nu e placut sa cazi peste tufele de trandafiri, ca pomii nu se vor misca din calea mea si nici gardurile. Imi amintesc ca a trecut ceva timp pana am invatat sa intorc din mers si pentru asta am cazut de multe ori si toata vara am stat cu coatele si genunchii juliti. Dar cine avea timp sa se vaite!? Aveam ”calutul zburator” si eram gata sa cuceresc lumea! Iubeam sunetul facut de roti pe asfalt si vantul care-mi flutura prin plete, parca si soarele se bucura de fericirea mea. In fiecare zi incepea o noua aventura si deveneam din ce in ce mai priceputa; de la mers doar cu o mana pentru cateva secunde pana la mers fara maini… ;)) Impreuna descopeream locuri noi si ma bucuram de fiecare clipa petrecuta alaturi de ea. Intr-o vara insa, am realizat ca a sosit clipa in care trebuia sa ne luam ramas bun. Eram deja mare si aveam alte preocupari, iar ea…parca astepta ziua in care vom iesi din nou la plimbare. Imi era foarte greu sa renunt la ea si o vizitam si lustruiam mereu, din dorinta de a petrece timp alaturi de ea. Intr-o zi a venit si clipa in care a iesit din nou la plimbare, dar nu cu mine, copila cu codite pe care o stia, ci cu fratele meu. Astfel ca si-a gasit un nou tovaras de joaca si peripetii pentru inca 4 veri minunate. Cele 4 veri au zburat ca gandul iar calutul astepta iar ziua magica in care sa iasa din nou la plimbare. De aceasta data a asteptat mai mult, vreo 6 ani, dar intr-o zi a fost pregatit sa zboare iar impreuna cu o fetita cu codite. De atunci n-a mai facut pauza, si, desi a crescut si a doua fetita, a cunoascut inca 2 baieti dornici de aventuri. Aceasta este bicla mea nazdravana, pe care o pastrez de 26 de ani, si care a fost alaturi de mine, de fratele meu si de  piticii mei. Desi nu arata impecabil este iubita si rasfatata si abia astepta sa-mi plimbe intr-o zi…nepotii.  😀 ps. nici anul acesta nu am rezistat tentatiei de a ma plimba cu ea prin curte :))

IMG_0362

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

