De ce sa cumperi piese auto online ?


Ador să fac shopping online. Fie că vorbim despre haine, genți sau cosmetice, cumpărăturile online fac parte din terapia mea antistres. Și cum afară ploua cu găleata, ce puteam face? Cumpărături!

Cu mâna pe mouse și ochii cât cepele mă aflam la vânătoare de reduceri când al meu soț a venit ca o furtună asupra mea.

-Dă-te! S-a stricat mașina și trebuie să caut ceva.
-Am treabă, cauti mâine.
-Mâine e sâmbătă, e închis! Dă-te!
Sinceră să fiu nu mă pricep la mașini, motoare și alte chestii băiețești, dar sunt în temă cu tot ce înseamnă magazin online: de la haine, cosmetice sau cărți până la mobilă, șuruburi și unelte. Așa că am rămas liniștită pe scaun și l-am întrebat ce e așa urgent fix cănd îmi caut eu pantofi.

-Spune-mi ce-ți trebuie și caut eu…
-Vreau să caut o adresă. Am trecut într-o zi pe acolo și am văzut un magazin cu piese auto. Mi s-au părut bune ca preț dar nu mai știu exact pe unde e, mă întorceam de la Vlad și era seară. Știu că era pe acolo o biserică, covrigărie…
-Și acum vrei să cauți covrigăria în carul cu fân?
-Păi…da. Și mă grăbesc că poate închide. Hai, dă-te la o parte!
-Nu mai bine le cumperi online? Că ai mai multe avantaje. Sunt magazine care au Piese Dacia iar livrarea se face rapid, în 24 de ore.

auto

-Cum să cumpăr online? Dacă nu sunt originale?
-Ba sunt cele mai originale. Uite, iubire, știu un magazin care are piese auto originale și prețuri cu până la 70% mai mici, și cu ocazia asta faci și economie și poate îmi găsesc și poșetă asortată la pantofii pe care-i cumpăram daca nu apăreai tu, suflețel.
-Și zici că ajung în 24 de ore, sau le aștept 3 săptămâni cât ai așteptat tu adidașii lu’ ăla mic?
-Eh, atunci a fost altă poveste, veneau din Franța pentru că stocul din România era epuizat. Iar Autohut are stoc mai mare chiar și decât magazinele tradiționale și service-uri, deci clar au mai multe Piese auto Logan decât găsești în magazinul ăla de pe lângă covrigăria de care zici.
-Am nevoie de mai multe piese și o să ne coste ceva. Așa că ai de ales intre mașină și pantofi…
-Poftim?! Cum să renunț?!? Asta nu se poate, iubire, că doar nu o cumperi de nouă. Slava Domnului că Autohut are opțiunea de plată în rate fără dobândă! Așa că alege-ți rapid câte Piese Logan ai nevoie fără să-ți faci cont, că se poate și fără înregistrare, iar dacă nu ești mulțumit le poți returna în 10 zile.
-Și dacă le comand greșit, ce fac?
-Faci ce fac și eu atunci când nu sunt sigura dacă-mi vine bine rochia de pe site. Apelezi la consultanța profesională, că au și de-asta. Hai, ursulețul meu, notează numărul ăsta de pe monitor și fă comanda telefonic, mai întrebi una alta, mai ceri un sfat, o idee… sau ceri o ofertă de preț… te descurci tu. Nu de alta, da’ se termină stocu la pantofi!

2 comentarii

  1. Dan Tanase · · Răspunde

    La naiba cu pantofii astia, toate numai pantofi visati! masina e baza!

    Apreciază

    1. Impăcăm și capra și varza :))

      Apreciază

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

