Aici gasiti cele mai frumoase bijuterii


Bijuteriile au fost, sunt, si vor fi la mare cautare. Ele sunt cele care intregesc tinutele si le ofera o nota de sarm si eleganta, iar o tinuta fara bijuterii este ca un copac fara frunze. O sumedenie de cercei, inele, bratari si coliere sunt gata sa ne vina in ajutor atunci cand ne dorim sa aratam fabulos, insa, din pacate nu le putem avea pe toate. Pastram cu drag cateva, le purtam si iubim, asta pana in momentul in care o alta tentatie ne cucereste inima si privirea,  nu-i asa? 😀

Voi aveti o colectie impresionanta de bijuterii sau doar cateva piese dragi pe care le purtati cu mandrie de fiecare data? Nici eu nu am foarte multe insa niciodata nu ma opresc din a cumpara cercei. Imi plac foarte mult si imi doresc cat mai multi si cat mai colorati. Voua va plac acesti cercei Alya deosebiti si veseli?

cercei-orange-midnight-fantasycercei-pink-starfishcercei-green-jessicacercei-coloured-amy

 

Sunt minunati, nu-i asa? I-am gasit in timp ce cautam un colier frumusel si mi-au placut foarte tare. Am gasit si un model interesant de colier si ma declar cucerita de toate minunatiile peste care am dat in magazinul online byalya.com. Voi stiti acest magazin? Ati cumparat vreodata de aici? Mie mi se pare un site foarte ok. bine structurat si usor de navigat, iar produsele…dragoste la prima vedere! Sa spun si ca au cele mai interesante posete? Nu spun. Va las sa va convingeti.

La fel de tare imi plac si bratarile. Ele contribuie la infrumusetarea mainilor si, ca si in cazurilor celor de mai sus, imi doresc cat mai multe. Late, subtiri, din piele, metal, colorate, simple, cu pietre sau margele, nu conteaza! Le ador! Nu degeaba se spune ca cele mai bune prietene ale femeii sunt bijuteriile, nu? Fiecare bijuterie este unica prin frumusetea sa si parca transmite o parte din ea si celui care o poarta.  🙂

 

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

