Cumpara mobila in rate avantajoase – elvila.ro


Zilele trecute am fost cu o prietena sa-si cumpere mobila pentru casa noua. Am umblat si cautat din magazin in magazin fara succes ore in sir, pana nu ne-au cedat picioarele nu ne-am lasat. Voia ca cumpere o canapea de calitate, frumoasa si spatioasa, si cateva articole de mobila copii pentru camera celui mic, Andrei. Cat poate fi de greu? ne-am zis, dar socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, nu? Prin urmare, am ajuns acasa epuizate si cu mana goala. In timp ce sorbeam din cafeaua aburinda incercand parca sa revedem cu ochii mintii toate canapelele posibile cu care ne-am clatit privirea o zi intreaga, ne-a venit ideea sa cautam pe internet un magazin de mobila online. Oare cum de nu ne-a venit in minte inainte de a cutreiera tot orasul?

Astfel, dupa cateva incercari am gasit o canapea de la Elvila superba, care se potriveste de minune in peisaj. O combinatie vesela de albastru cu galben. Perfecta. Ne-am minunat de cate chestii frumoase am vazut, si cat de simplu iti poti cumpara mobila de pe net. Iti faci cont de utilizator si adaugi produsele in cos. Pentru livrare poti opta sa-ti fie aduse acasa sau mergi si le ridici din cel mai apropiat magazin. Simplu, nu? Daca stiam de magazinul Elvila.ro nu ne dureau acum picioarele- ne amuzam noi in timp ce rasfoiam paginile site-ului. Plus ca ofera posibilitatea de cumparare in rate si avantaje la transport si montaj.

showImage

Tot aici am gasit si mobila pentru camera copilului. Simpla si moderna, fix pe gustul piticului si al parintilor. Mie mi-a facut cu ochiul o masuta de cafea frumoasa si ieftina, doar 67 de lei, la reducere. Abia astept sa fie a mea! 😀 Asadar, am rezolvat si cu mobila la fel de simplu si rapid ca atunci cand iti cumperi haine. A fost o sesiune de shopping comod si interesant. Voi cumparati mobila online?

showImage (1)

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

