Cumpara-ti superpantofi


Magazinele online castiga din ce in ce mai mult teren in fata celor fizice deoarece ofera mai multe avantaje: de la comoditatea cu care poti alege produsele pana la transport si reduceri. Astfel, te poti bucura in cateva ore de produsele alese fara sa cutreieri magazinele. Fie ca alegi haine, mancare sau sandale online, plasezi comanda si astepti coletul.

Imi place ca exista diferite metode de plata si ca o pot alege pe cea care-mi convine, ca livrea se face prin curier sau posta si ca pot cumpara orice. Chiar si electrocasnice sau incaltaminte la comanda. Voi cumparati pantofi online? Ador pantofii! Imi place sa rasfoiesc pagini intregi cu pantofi online in cautarea celor potriviti. Imi plac cei colorati, comozi si accesibili la pret, dar uneori sunt atat de frumosi incat pur si simplu ma indragostesc de ei si trebuie sa-i comand urgent. Va plac aceste modele?

PANTOFI-BEIGE-FLORENTINA-1-150x150 PANTOFI-AURII-DIAMOND-2-150x150PANTOFI-ROSII-RIO-2-150x150

Acum, ca e sezon estival, caut sandale online frumoase si ieftine. Am gasit cateva perechi care-mi plac foarte mult si pe care trebuie sa le adaug la colectia de incaltari. Niciodata n-am suficiente! Vreau sa am cate o pereche din fiecare culoare. E visul meu. Oare e imposibil? Daca privesc preturile parca devine posibil. 😀

SANDALE-FUCHSIA-SILVIA-2-150x150SANDALE-BLACK-PARTY-2-150x150 SANDALE-BLUE-PRINCESS-1-150x150

Saptamana trecuta m-am intalnit cu o prietena. Se ducea la o nunta si arata impecabil. Purta o rochie foarte frumoasa, rosie,  dar pantofii au fost cei care mi-au atras atentia. Ei erau cei care dadeau tinutei o eleganta aparte, unica. Am ramas putin surprinsa de modelul lor deosebit si a trebuit sa o intreb de unde-i cumparase. Mi-a spus ca ea isi cumpara numai incaltaminte la comanda si ca este foarte multumita de calitatea lor, de preturile mici dar si de confortul si frumusetea produselor.

SANDALE-RED-MULTICOLOR-2-175x175 BALERINI-BEIGE-OLGA-0-175x175BALERINI-BLACK-LOLLY-0-175x175PANTOFI-PURPLE-CU-LANT-0-175x175

Am ajuns acasa si am cautat magazinul online de care mi-a spus si intr-adevar au preturi bune, iar produsele arata foarte bine. Colorati, eleganti, din piele sau material textil, pantofii sunt a doua mea dragoste si trebuie sa am cat mai multi.

Tu cate perechi de pantofi ai?

 

Lasă un răspuns

Psiholog Iuliana Condrea

incurajare, acceptare, sustinere

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

