Un distrugator de documente si plictiseala


Ne poate ajuta un distrugator de documente de hartie sa transformam o zi banala de vacanta intr-o zi plina de distractie si creativitate? Da, cu siguranta. Pe langa distractie ne putem bucura si de timpul petrecut alaturi de cei mici, nu-i asa? Rolul unui distrugator de documente de hartie este, dupa cum ii spune si numele, de a distruge documentele si alte hartii importante ce contin informatii confidentiale, si poate fi utilizat atat la birou cat si acasa. Unele sunt folosite pentru a distruge doar hartia, iar altele, mai performante, pot distruge CD-uri si DVD-uri dar si agrafe, capse si carduri din plastic, iar latimea fasiilor taiate difera in functie de aparat.

Ei bine, daca aveti la birou un astfel de distrugator, sau intentionati sa-l cumparati, iar acasa aveti un prichindel dornic de distractie, puteti folosii fasiile de hartie distrusa pentru a confectiona impreuna diferite decoratiuni, martisoare, bijuterii sau diverse chestii utile; de ex felicitari sau tablouri. Pentru confectionarea lor gasiti mai multe informatii pe internet si, cu putina imaginatie, sunt convinsa ca vor iesi numai lucruri minunate. Daca descoperiti ca aveti talent va puteti procura si instrumente speciale pentru quilling si va puteti juca impreuna de fiecare data cand va simtiti inspirati.

65

 

M-am gandit la aceasta posibilitate atunci cand am vazut un obiect de decor pe biroul unei colege si mi-a placut, iar cand am cumparat un ghiozdan pentru scoala de la Cartuseria si am vazut ca sunt la promotie nu am ezitat si am cumparat un astfel de aparat. M-am bucurat ca au ghiozdane ieftine si bune, cu diverse personaje indragite de cei mici, si astfel mi-au ramas bani si pentru el. Acum, de fiecare data cand avem suficienta hartie ne apucam de treaba. Am facut diferite coliere si felicitari si am personalizat cadouri iar rezultatul a fost de fiecare data surprinzator de frumos iar cei mici incantati de reusita lor. Ce spuneti, incercati?

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

