Centrul medical Matei Basarab – o solutie pentru bugetul familiei tale


Ti s-a intamplat sa primesti rezultatele analizelor si sa te uiti la ele ca pisica in calendar? 😀 Mie mi s-a intamplat de fiecare data si am mers la medic pentru interpretare analize medicale ca altfel ma panicam la gandul ca sufar de boli incurabile. Uneori nu inteleg nici scrisul medicilor dar asta este o alta poveste. :p Cred ca-mi trebuie niste cursuri speciale ca sa pricep tot ce tine de scris, analize si cam tot ce se intampla intr-un cabinet medical. De exemplu cand te uiti la o ecografie sarcina observi tot ce e acolo? :p Am facut in urma cu ceva vreme o ecografie sarcina si, pe langa faptul ca eram impreuna cu sotul si era mai emotionat ca mine, eram si tare entuziasmata, dar daca nu era doamna doctor amabila sa-mi explice exact unde sa ma uit si ce anume vad, sigur ziceam ca sunt gemeni sau tripleti.

medici1

Sa inteleg ceva din rezultatul analizelor nu este tocmai punctul meu forte si la fel am patit si cand am facut analize urina si am primit foaia respectiva. Evident ca mai mult de analize urina nu stiam si nu intelegeam nimic, si m-am prezentat la cabinet. Intr-o experienta anterioara am tot fost plimbata din cabinet in cabinet si am pierdut o gramada de timp, dar de aceasta am mers la Centru medical Matei Basarab, locul unde atmosfera e prietenoasa, medicii profesionisti si foarte amabili iar serviciile ireprosabile. Astfel ca m-am bucurat de o interpretare analize medicale pe intelesul meu. Si tot la serviciile lor voi apela si pe viitor deoarece preturile sunt mai mici ca in alte parti si nu se merita un ban in plus pentru aceleasi servicii, nu? Voi sunteti multumiti de tarifele practicate de policlinica unde va faceti analizele? Eu, ca si pacient, am acces online la rezultatul analizelor si le pot vedea dupa ce completez cateva date. Este mai comod asa, nu? Voi va verificati online rezultatele analizelor sau mergeti la cabinet?

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

