Cum ne promovam afacerea


Ai o companie si vrei ca angajatii sa poarte ecusonul? Atunci, personalizeaza-l!

De fiecare data suntem mai atrasi de lucrurile si obiectele colorate, vesele, care ies in evidenta decat de cele banale, nu-i asa? Vrei ca angajatii sa poarte ecusonul si sa lase o impresie puternica colaboratorilor? Atunci nu sta pe ganduri si comanda ecusoane la Promotion.eu la preturi bune, e momentul sa profiti de oferta. Cu ele iesi din anonimat!

Obisnuiesti sa oferi cadouri care sa transmita mai departe numele firmei dar vrei ca ele sa fie originale iar calitatea lor exceptionala? Pe site-ul promotion.eu le gasiti pe cele mai bune. Comandati acum modelul dorit si promovati-va imaginea firmei!

Produsele promotionale ajuta la cresterea promovarii si cu ajutorul lor numele firmei tale va deveni tot mai cunoscut. Pentru a face acest pas incearca sa gasesti obiectele promotionale care te reprezinta ca firma si ca afacere si personalizeaza-ti cadourile tale speciale cu logo-uri sau/si slogane in nuante vesele si colorate pentru a capta interesul publicului tinta sau al viitorilor parteneri de afaceri.

pusculita-personalizata cana-personalizata

De asemenea, poti alege sa oferi bratari personalizate pe care le gasesti la preturi excelente. Pe ele poti imprima logo-ul firmei si le poti impartii clientilor sau partenerilor. Mie personal imi plac aceste bratari colorate, am primit una cand ieseam din parc si am purtat-o luni bune. Poate o mai purtam daca nu se rupea… asa ca alege produse de calitate, rezistente in timp. Imparte-le angajatilor pentru a fi date mai departe si a-ti face cunoscuta afacerea si in randul prietenilor si cunostintelor acestora. Cine stie, poate intr-o zi va suna telefonul pentru o eventuala colaborare din partea lor.

Daca nu te-am convins cu aceste obiecte promotionale sau nu-ti sunt pe plac, te invit pe site-ul lor unde te asteapta o gramada de chestii frumoase si utile care sa te ajute sa-ti promovezi afacerea si nu numai.

 

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

