Transport gratuit, client mulțumit


În pădurea cu alune…

t2

 

Toți se bucură de soare.
Deși căldura e cotropitoare,
Au ieșit în poieniță,
Unde au încins grătare.

Se distrează, cântă și dansează,
Doamnele mai îndrăznețe se bronzează…
Dar într-un colț mai umbros,
Se văd multe lucruri întinse pe jos.

Leu Fănică se duce în grabă,
Că doar e mai-marele și trebuie să vadă,
Dacă totul e în regulă, că nu vrea scandal,
În pădurea lui, unde e demnitar.

Ajuns acolo îl vede pe Vulpoiul Gică,
Cum așează niște oale pe o păturică.
-Ce faci cu astea, măi, Gică?
-Vreau să le vând, Fănică!

-Le-am primit moștenire de la o mătușică,
Și tu știi că n-am loc, că e casa mică…
Plus ca niște bani nu strică! zise Vulpoiul Gică
-Autorizație ai?! l-a întrebat nervos Leu Fănică

-Păi…n-am! Trebuia?
-Normal! Că doar nu-i pădurea ta!
-Hai, măi, Fănică! Doar mă știi că sunt cinstit.
Lasă-mă să vând și io astea și am fugit.

-Dacă nu le strângi te amendez,
Și nu te milogii că nu cedez!
Mă duc acum, că am puțină treabă,
Când mă întorc să nu văd nimic pe iarbă.

Degeaba a insistat Vulpoiul Gică,
Rugămințile lui nu l-au convins pe Fănică,
Trist, și-a străns oalele și cele doua ulcele,
Pe care dorea să le vândă, să scape de belele.

Și cum mergea abătut pe cărare,
Zebra Olguța îi apăru în cale.
-Ce faci cu alea, Gică? Ce ai în spinare?
-Ce să am, Olguto, niște oale de vânzare…

-De ce nu pui anunț pe internet,
Că eu așa am facut bănet.
-Cum pe internet, fii mai explicită,
Zise Gică, ce costuri implică?

-Nimic nu te costă, e gratis și ușor,
Pe tocmai.ro poți vinde orice lucrușor.
Rapid și sigur găsești cumpărător,
Iar livrarea prin curier e gratis, parol!

-Olguțo, tu râzi de mine sau glumești,
Cum adică e gratis, te auzi ce vorbești?
-Gratis, îți spun, așa am vândut și cumpărat,
O mulțime de chestii, duse și aduse prin curierat.

-Produsul se verifică la livrare,
Zise Olguța, deci mai ai și asigurare,
Că nu plătești ceva ce nu dorești,
Și știi ce cumperi atunci când plătești!

-Doamne, ce veste bună mi-ai dat!
Zise Vulpoiul Gică încântat,
-Dacă le găsesc cumpărător,
Imi cumpăr un aspirator!

………………………………………………………….

ps. După câteva zile Gică și-a cumpărat aspirator,
Și de transportul gratuit le-a spus tuturor,
Așa am aflat și eu, dar și toată pădurea,
Intră și tu pe site, poate-ți cumperi ceva!
tocmai.ro

 

3 comentarii

  1. Am colaborat cu ei, sunt de incredere (y)

    Apreciază

  2. Mimi Ionescu · · Răspunde

    Cel mai tare site! Bravo varu! :))

    Apreciază

  3. Buna treaba asta cu transportul gratuit, conteaza fiecare leu pentru noi in ziua de azi

    Apreciază

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

