Descoperim lumea în pași de bebelaș


În pădurea cu alune…

be

Doamna Anca, medicul veterinar,
A plecat de urgență la spital,
Și toată suflarea e îngrijorată,
Uimită și bulversată.

Doamna Anca este cea care-i îngrijește,
Îi vaccinează, îi tratează și-i iubește,
Iar ei o îndrăgesc nespus de mult,
Și fără frică se prezintă la consult.

S-au strâns cu toții și vești au așteptat,
În fața cabinetului unde au stat până pe-nserat,
Și, ca de fiecare dată, s-au certat, s-au contrazis,
…despre Anca multe ipoteze au emis.

-V-am zis că e bolnavă, zise Broscuța Cocuța
-Ba nu, e grasă, sare ca arsă Gazela Nuța
-Ba de la apă s-a umflat în burtă… zise Rița Căprița
-Eu cred că e ceva contagios! a țipat Lili Albinuța

***

Într-un final apare Leul Fănică cu vești:
-Doamna Anca e bine, am fost spital, la București,
Și mi-au zis că a născut o fetiță frumoasă,
Micuță, blonduță și sănătoasă!

-Wow! Fetiță!? Adică… a născut?!?
-Și ce rămâne de făcut?
Vestea ca un trăsnet a picat,
Și pe toți cu gura căscată i-a lăsat.

-Ca semn de mulțumire, m-am gândit,
Să-i oferim un cadou de bun-venit,
Și micuței să-i cumpărăm ceva frumos,
Spuse Fănică bucuros!

-Da, să-i cumpărăm, dar ce?
-Nu-i putem oferi chiar orice…
-Și la asta m-am gândit, zise Fănică,
Și scoase din buzunar o tabletă mică.

-Pe drumul de întoarcere din oraș,
Am găsit un magazin online: bebelas
Cu multe articole de calitate pentru pici,
Și toate sunt la prețuri mici!

-Îi cumpărăm un pătuț ieftin și frumos,
Clasic și durabil, cu sertar în partea de jos,
Sau unul roșu, cu dublă utilizare,
În care să se poată juca când va fi mai mare?

natur_28

rosu_1_29

-Cel roșu e mai frumos…
-Ba cel cu sertar e de folos…
Într-un final s-au decis și l-au comandat,
Pe care dintre ele? încă n-am aflat…dar știu că saltea au luat.

bebe

-Am văzut și un căruț cu închidere tip umbrelă,
Cu cadru ultra ușor din aluminiu și folosire lejeră,
Sigur, comod și cu design modern; tare frumos.
Ah, va fi un cadou spectaculos!

 

-Doar atât? E cam puțin! Să-i luam jucării!
-Oh, da, jucării! Sau o tricicletă pentru copii…
Și au pus in coș o mulțime de păpusele,
O tricicletă și cele mai frumoase jucărele.

mov_119pis00020jun1_8_72

muzk00091m0jucarie_hasbro_hipopotam_pop_along_hungrypapusa_interactiva_famosa_babyland

trici
Au plasat comanda și mulțumiți spre case au plecat,
Iar livrarea a fost făcută mai repede decât s-ar fi așteptat.
Astfel că peste doua zile pe micuța o așteptau emoționați,
Și de daruri frumoase încărcați!

ps. Cunoașteți acest magazin? Nu-i așa că produsele sunt ieftine și frumoase?

 

 

 

3 comentarii

  1. Mimi Ionescu · · Răspunde

    Jucariile sunt foarte frumoase. Pacat ca nu am bebe 🙂

    Apreciază

  2. Carutul umbrela e cel mai practic zic eu, trebuie sa cumpar si eu unu ca deja ne pregatim 😀

    Apreciază

  3. Un patut cu plasa vreau, galben 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

