Rochii perfecte pentru zile de vară perfecte


E vară. Raze fierbinți, aer irespirabil, betoane încinse – coafura rezistă! Dar cu ce mă îmbrac? De fiecare dată când deschid dulapul de haine am impresia că nu-mi aparține. Nimic nu se potrivește cu nimic. E ca un puzzle cu piese lipsă. Cred că asta ne este sortit; să nu avem suficiente haine. Și dacă avem, din moment ce nu se văd perfect din avion înseamnă că nu se potrivesc atât de bine. Grav este că e o problemă genetică netratabilă; o spun din experiență și poate confirma și șeful casei – care rămâne fără replică de fiecare dată când fii-mea, adoleșcentă fiind, se plânge că are cele mai urâte și demodate haine din lume. Dar ce știu bărbații despre fashion? Nimic!

În schimb noi, femeile, ne sacrificăm pentru fashion! Investim timp și nervi pentru a ne păstra poziția fermă în fața tendințelor care apar și dispar cu viteza luminii, nu-i așa? Ei bine, în lupta asta deloc sângeroasă, dar dureroasă, avem un singur scop: acela de a arăta bine. Dar pentru cine? Pentru EL, evident! Pentru acel El care ne-a cucerit inima milimetru cu milimetru. Tot ce ne dorim este să arătăm impecabil în fața lui și să-l cucerim cu o privire angelică și haine seducătoare. Dar care este combinația vestimentară corectă? Evident că aceea care subliniază eleganța și evidențiază feminitatea și frumusețea. Și ce altceva poate face toate acestea în același timp dacă nu rochia!?

Atunci mi-a venit ideea salvatoare. De ce să țin în dulap zeci de articole pe care nu le port, doar de decor? Oare o rochie frumoasă, comodă și elegantă nu mă poate ajuta în momentele (dese) în care îmi doresc să mă simt atât de bine încât să radiez de frumusețe?

Primul pas a fost să caut un magazin online cu rochii de vară. Ei, bine, în momentul în care le-am văzut am simțit că în sfârșit mă pot bucura de vară. Prețurile mici mă vor ajuta să cumpăr cât mai multe pentru un look nou, diferit, în fiecare zi. Vă arăt și vouă ca să vă convingeți cât sunt de frumoase și ieftine.

c

 

Nu m-am putut abține să nu realizez căte o ținută pentru fiecare zi a săptămânii, pentru că ce e frumos și lui Dumnezeu îi place, nu? 😀

Luni- este ziua în care nici iarba nu crește iar eu îmi doresc să o înveselesc puțin. Am ales să port o rochie simplă, grena cu negru, cu mâneci scurte.

img_4682

 

Marți – se anunța a fi ploioasă – aleg o rochie albastră, feminină, cu mâneci 3/4 și accesorii discrete.

img_8759_1

Miercuri – o zi caniculară de vară, am ales o rochie simplă dar feminină și confortabilă.

img_4675

Joi – cu gândul la weekend mă simt încrezătoare, astăzi port o pată de culoare.

img_4707

Vineri – ziua mult așteptată. O rochie albă mă va ajuta să mă simt că timpul zboară mai repede.

img_4636

În sfârșit e week-eeeend- o plimbare în parc și mult timp de petrecut alături de cei dragi.

img_3909_1 img_4146_2_

Vara este și anotimpul distracției, al evenimentelor fericite, astfel că mereu se ivește o nuntă sau un botez la care să particip și trebuie să am la îndemână o rochie ocazie elegantă. Una pentru mine și una pentru tânăra domnița, că doar nu se cade să pierdă distracția, nu?

 

img_3882_1img_8826

 

Acestea sunt rochiile care vor da viață dressing-ului meu și care imi vor colora zilele fierbinți de vară. O explozie de culoare și texturi la cele mai mici prețuri. Tu pe care o alegi?

Te invit pe carmencita.ro pentru a face alegeri inspirate. Dacă te abonezi la newsletter beneficiezi și de 10% reducere la prima comandă.

 

 

3 comentarii

  1. Wow! M-au cucerit total ❤

    Apreciază

  2. A zis cineva rochii? Deja ma si vad imbracata in frumusetile astea ;))

    Apreciază

  3. Cami Ionescu · · Răspunde

    Off, e un chi, si eu caut ore in sir hainele potrivite. Ai dreptate, rochiile sunt intotdeauna alegerea perfecta iar acestea chiar sunt ieftine.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

