Eu recomand, tu recomanzi, toți recomandăm – pe recomandați.ro


Părerea altora contează? Da, de foarte multe ori! Și nu mă refer la influența prietenilor/rudelor asupra deciziilor personale, ci la feedback-ul transmis de oameni, total necunoscuți ție, care au beneficiat de diverse produse sau servicii și care au un cuvânt de spus despre acestea. Evident că ele (părerile) pot fi pozitive sau negative, pentru că nimeni și nimic nu este perfect, dar ne pot ajuta să luam o decizie corectă? Da!

De foarte multe ori am căutat astfel de informații pentru că mă ajută să-mi formez o părere din experiențele altor oameni. Astfel, am reușit să evit situațiile neplăcute – și, de ce nu, pierderile financiare – pentru că până la urmă toate se învârt în jurul banilor. Chiar zilele trecute am urmărit un reportaj în care o agenție de turism vânduse vouchere pentru vacanțe imaginare iar cei care ar fi trebuit deja să se lăfăie în băi de soare prin nu știu ce locuri exotice le plângeau pe la ușă. Nu am cuvinte să descriu astfel de evenimente nefericite, și nu-mi doresc să ajungă nimeni în pielea lor, tocmai din acest motiv paza bună trece primejdia rea! E adevărat că atunci când ai descoperit locuri frumoase, sau ai avut parte de servicii ireproșabile în vacanță, îți vine să le spui tuturor? Pentru asta există Recomandați.ro – un loc care te așteaptă cu brațele deschise – pentru că părerea ta contează!

hgff

Ați fost la un restaurant bun și vreți să-l recomandați cu drag, sau, din contră, căutați unul cu mâncare delicioasă și atmosferă primitoare? Atunci vă invit pe recomandati.roAici găsiți informații despre diverse servicii sau locații, de ex: grădinițe, hoteluri, saloane, magazine, sănătate, muzică, sport etc.

rrr

Sunt convinsă că aveți de recomandat o mulțime de locuri frumoase și servicii utile, așa că, vă invit în comunitate și vă așteptăm nerăbdători părerile!

ffff

 

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

