Biciclop.eu – aici este și bicicleta ta


De-ar fi să cutreier țara în lung și-n lat, peste munți și văi, o vară întreagă, aș alege să o fac doar pe bicicletă. Este cel mai simplu și eco mod cu putință. Să simt mângâierea aerului pe obraji iar liniștea să fie întreruptă doar de sunetul vibrant făcut de roți pe asfalt. Ador sunetul ăla! Îl știți? Dacă aveți bicicletă, cu siguranță știți la ce mă refer. Atunci când am primit prima mea  bicicletă, a fost dragoste la prima vedere. Un Pegas roșu și strălucitor, o mândrețe de biclă, ce a dat startul aventurilor în doi. Noi doi. Împreună am tăiat orizonturi și am descoperit locuri parcă desprinse din povești, iar șirul de amintiri frumoase ne-a legat prietenia și mai strâns.

Bicicleta, pe lângă faptul că este ușor și ieftin de întreținut, te ajută să te redescoperi ca persoană. Te îndeamnă să iubești natura, să îi descoperi frumusețea și să te menții în formă. Pedalatul – este un prim pas spre sănătate – și mă bucur atunci când văd prin parcuri persoane chiar și de vârsta a 3-a pedalând zâmbitori. Să lași în urmă un oraș aglomerat și agitat, enervant de zgomotos, și să pedalezi spre liniște și relaxare împreună cu prietenii chiar și pentru o zi sau un week-end. De vis. Să simți că ”zbori” spre inima naturii, unde timpul parcă se oprește în loc, și te lasă să-ți încarci în voie bateriile cu cea mai pură energie.

Asta mi-am dorit și eu atunci când simțeam că talpa sandalelor se scufundă în asfaltul topit de caniculă iar aerul fierbinte pe care-l inspiram îmi usca nările și sufletul. Mi-am dorit să mă pot teleporta fix în inima muntelui. Și cum bicicleta putea face drumul distractiv și frumos, a fost prima opțiune luată în calcul. Primul pas a fost să caut un magazin online care vinde biciclete. L-am găsit. Până și numele biciclop.eu i se potrivește, plus că are și alte articole, nu doar biciclete. Prima dată m-am uitat la oferta MBT care cuprinde o gamă largă de produse la prețuri bune, zic eu.

m

Apoi, la oferta de biciclete pentru copii, unde și la acest capitol modelele sunt diverse și prețurile la fel mici.

mb

Deci ne-am văzut, ne-am plăcut, ce rămâne de făcut? Grea alegere! După câteva click-uri însă, și-a făcut apariția furia roșie. O bicicletă cu personalitate și stil, fix pe placul meu.

 

cr

bic

Cu ea voi ”zbura” spre noi orizonturi! Tu cu ce bicicletă alegi să zbori?

g

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

