Cu Arabesque renovezi enervant de rapid


Îmi doresc cel mai frumos și stilat cămin. Casa visurilor. Dar când vine vorba de construit sau renovat, îmi pică cerul în cap. Stres, griji, praf, și nu în ultimul rând – sume mari de bani alocate produselor necesare. Sinceră să fiu, aș cumpăra toate produsele din magazinele de profil, pentru că le văd la fel de utile și necesare. Și asta din simplul motiv că nu mă pricep absolut deloc la acest capitol. Știu doar că lavabila se aplică pe pereți și că cimentul se folosește la zidărie, și punct. Mai departe… 😀 E ca atunci când vrei să gătești un preparat sofisticat, pentru care trebuie să folosești ingrediente de care nu ai auzit în viața ta – darămite să știi cum arată…

Când copilul își testează talentul pictoricesc pe pereți, e simplu de curățat, nu? Dar când gresia e atât de bătrână încât țipă de fiecare dată când pășești peste ea, sau când pereții s-au cocoșat sub povara timpului, ce faci? Te apuci de renovat! Dar cum? Nepriceperea își spune cuvântul. Așadar, mă văd în fața unei situații fără ieșire, și prin minte îmi zboară scenarii demne de Oscar. Puhoi de oameni necunoscuți cutreieră prin casa mea, înhămați cu schele și scări imense, și care îmi întind o listă cu cele ce trebuiesc cumpărate plus manopera – iar suma exorbitantă îmi taie respirația.

Trebuia să găsesc urgent o soluție care să împace și capra și varza; calitate și prețuri mici. Dar părea imposibil de găsit. Răsturnată în fotoliu, cu privirea în tavanul îngălbenit, așteptam parcă un semn divin. După câteva momente de așteptare în zadar, mi-am coborât privirea peste jucăriile răvășite de pe podea. Atunci am văzut semnul. Un camion galben, fără roțile din spate – pe care evident că le-a pierdut după ce l-a demontat din nevoia de a-l asambla mai bine – care semăna perfect cu cel pe care îl vedeam în urmă cu 8, 9 ani în drumul meu spre școală și care mă fascina de fiecare dată. La vremea aceea mi se părea imens. Și, cu vocea acoperită de zgomotul făcut de motorul puternic, citeam și iar mă minunam:  A-ra-besque – oare cine bea atâta cafea!? După ani și ani am aflat că sub prelata galbenă nu se afla cafea ci materiale de construcții.

arabesque

Am căutat pe internet și le-am găsit magazinul online. Plin ochi cu materiale de construcții. Nici nu se putea altfel. Și-n plus, întotdeauna am avut o admirație față de cei care reușesc să se mențină pe poziție de top în jungla comerțului. Dacă au reușit, mi-am zis, sunt cu adevărat profesioniști! Și pot cumpăra retail nu doar engross. Apelez la ei! Nu-mi doresc decât casa visurilor, cer prea mult? Am cercetat puțin prețurile și produsele, și am ajuns la concluzia că se merită nu doar să renovezi, ci să construiești. Că tot voiam noi să mărim puțin casa bunicilor cu vreo două camere. Plus că livrarea se face rapid iar portofoliul generos, puțin spus generos, impresionant  – de ordinul zecilor de mii- acoperă toate etapele unei construcții. Mai că mă bătea gândul să mă mut la bunici cu tot cu casa visurilor după mine, ca melcu. De-asta mă feresc uneori să accesez magazinele online, pentru că poți cumpăra totul atât de simplu încât devine enervant. Îți treci datele în contul pentru clienți – selectezi categoria – alegi produsul – cantitatea – și hop! în coș cu ele. Alegi modalitatea de plată- finalizezi comanda- aștepți să-ți sune la ușă a doua zi să iei coletu. Enervant, nu? Păi unde e farmecul de altă dată – cu alergături între magazine, stocurile epuizate, călcatul pe picioare la cozi interminabile? Acum, în mai puțin de două secunde, am găsit parchetul care să-mi placă. Și, ca să nu zic că nu mă pricep la materiale, m-am plimbat prin tot depozitul virtual în alte câteva secunde. Oare cât timp pierdeam dacă mă deplasam la unul real?

ab6

 

Am pus în coș și o mulțime de produse pe care ulterior le-am șters; becuri, cuiere, vopsele, balamale, întrerupătoare… ca să văd totalul. Ieftin. Enervant de ieftin. Un întrerupător, de exemplu, e doar 2,60 de lei. Am pus în coș lavabila de care aveam nevoie și m-am oprit. Dar cu pereții cocoșați ce fac?

ar 2

M-am scuturat de invidia care se agățase de mine la ideea că cineva poate comanda online fix în acel moment toate materialele necesare pentru căsuța sa, și am decis să apelez la serviciul de consiliere tehnică Arabesque. Pentru că au. Și doar așa am reușit să cumpăr fix atât cât era necesar, iar transportul a fost rapid și ieftin. Fără costuri suplimentare, fără bătăi de cap; simplu și enervant de rapid! Unde mai pui că oferă și posibilitatea de plata cu cardurile de rate: Card Avantaj, BT Star, BRD Finance… 😮

ar4

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

