Pașii spre un viitor sigur – siguranța financiară!


La o vârstă de…30+ ( să zicem 😀 ) și 3 pitici – nu, nu la creier, acolo am mai mulți – la copii mă refer; deși e valabil și în cazul în care ai un singur copil… Sau ești viitor părinte. Ei bine, la o vârstă de… ajungi într-un moment de nesiguranță. O nesiguranță ce te roade de fiecare dată când gândul tău zboară mai departe de ziua de mâine. Spre viitorul copiilor. Și te întrebi dacă ești pe drumul cel bun. Adevărul este că e cam greu să-ți dai seama pe ce cărare trebuie să pășești pentru a-i asigura lui, piticului, un drum cu lapte și miere – dar e datoria noastră, a părinților – de a o afla, nu?

Și, astfel, trecem prin diferite stări; neliniște, stres, chiar și groază. Și tot cu groază te gândești și la micile plăceri – la care ești nevoit să renunți din motive financiare – deși, poate, era drumul spre miere. Nu, groază nu este mult spus. E cuvântul potrivit pentru momentele în care spui: ”Doamne, atât de mare e factura la apă?! Fix acum când i-am promis că-l înscriu la tenis! Ce mă fac?” Și renunți să-l duci, că trebuie să plătești factura, și astfel renunți la o posibilă rampă de lansare. Și cel mai probabil nici luna următoare nu va fi una benefică.

Și exemplele pot continua, cu amprenta realității în care trăim, dar în astfel de cazuri – în care ne regăsim cu toții, un colac de salvare este mană cerească. Și el vine de la siguranța financiară.ro. Un ”profesor” de educație financiară care mă ajută să găsesc echilibrul între necesar și inutil, în ceea ce privește cheltuielile, și care m-a făcut să înțeleg că îmi pot permite orice capriciu – chiar și vacanța de vis – fără eforturi astronomice. Tot ce trebuie să fac este să-i citesc și să-i urmez sfaturile, care sunt mai mult decât bine-venite.

sf

Când am descoperit site-ul, l-am citit cu sufletul la gură. Ba, mai mult, m-am regăsit în aproape toate articolele. Aruncă și tu o privire și îmi vei da dreptate! Nu-i așa că sfaturi legate de buget te ajută să fii mai sigur pe tine și să reușești, în sfârșit, să economisești? Pentru mine a devenit un ghid, un model de urmat. Și tare mult aș vrea să găsesc acolo și sfaturi pentru părintele de adolescent 😀 care trebuie să facă față unor provocări financiare titanice, așa că m-am abonat și la newsletter.

sf2

Din momentul în care începi să-ți gestionezi bugetul așa cum trebuie, rămâne loc și pentru visurile care până mai ieri ți se păreau imposibil de atins. Astfel că, din greiere împrăștiat am învățat să devin furnică strângătoare, care investește în viitor. În viitorul piticilor, al familiei! De acum știu care sunt riscurile, așteptările și avantajele, știu care-mi sunt prioritățile. Am descoperit că între mirajele succesului impus de alții și realitate există o mare diferență – o diferență care ne afectează portofelul. Abia acum știu cât de mult am greșit, și câte alegeri neinspirate am făcut, dar sunt convinsă că lecțiile oferite de domn’ profesor îmi vor îndruma pașii, încet și sigur, spre drumul acela plin de siguranță; siguranță financiară – siguranța zilei de poimâine!

sf3

Ai vizitat site-ul? Nu-i așa că și tu poți deveni furnică? Depinde doar de tine!

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

