Paturi și saltele pentru un somn ușor și sănătos


Anul acesta am rezervat câteva zile din concediu pentru rude. Rude pe care nu le-am văzut de o perioadă bună de timp și care îmi sunt atât de dragi încât aș putea sta la povești zile și nopți în șir. Ca pe vremuri. Când povesteam și depănam amintiri până în zori. Așadar, ne-am prezentat la ușa lor; cu cățel, cu purcel. Toate bune și frumoase, până a venit momentul să mergem la nani. Eu sunt genul de om care nu adoarme în pat străin. 😀 Niciodată n-am putut. Mă sucesc și răsucesc toată noaptea, iar dimineața arăt ca un zombi. Ei bine, de această dată am dormit mai bine ca acasă. M-am trezit odihnită și relaxată, cum nici nu speram. Am pus asta pe seama aerului curat, a oboselii… Dar a doua noapte, la fel! Relaxare totală! Ireal, mi-am spus, cum de e posibil să dorm atât de bine într-un pat – altul decât al meu!?

Mi-am întrebat soțul, copiii… – același răspuns – au dormit ca-n puf. Ciudat! Acasă, deși respectăm orele de somn, ne trezim obosiți, irascibili, cu dureri de spate sau gât înțepenit și fără energia necesară. Și nimeni, niciodată, n-a zis că a dormit ca-n puf… oare de ce? Să fie un secret la mijloc? Trebuia să aflu. M-am uitat cu atenție la saltea, la pat… E adevărat că patul era foarte frumos, cu design elegant și modern, dar salteaua arăta la fel ca a noastră. Cel puțin așa am avut impresia.

La masă am deschis acest subiect – pentru că nu mă puteam abține- și am aflat că noi ne-am bucurat de acest confort, ocazional, dar ei l-au descoperit cu mult timp în urmă; din ziua în care au schimbat saltelele de pat. ”Am cumpărat o saltea pentru patul băiatului, povestea mătușa Lili, și a fost tare încântat de beneficiile acesteia, dar, deși ne spunea mereu că în sfârșit se odihnește, nu i-am dat prea multă importanță. Într-o zi însă, am vrut să mă odihnesc la prânz și mi s-a părut că în camera lui e mai răcoare, așa că m-am întins pe pat și răsfoiam o revistă. După câteva minute am adormit. Ei bine, am dormit două ore. Când m-am trezit am realizat câtă dreptate a avut Andrei. Salteaua făcea minuni. Atunci am decis să schimbăm saltelele, pentru somnul și sănătatea noastră. Așa că am accesat magazinul online ramedepat.ro, de unde cumpărasem inițial, și am comandat încă două saltele cu spumă. Pentru că au durabilitate mai mare.

salteasaltea 2

Avantajele sunt numeroase: De la aspectul impecabil, până la materialele de calitate din compoziția acestora. Suprafața fermă a acestora oferă confortul necesar unui somn odihnitor, nu simți mișcările partenerului – pe salteaua veche simțeam chiar și cea mai mică mișcare, iar marginile tari împiedică deformarea saltelelor atunci când stam pe ele. Pe lângă faptul că pot fi folosite în orice anotimp – cald sau rece – au proprietatea de a absoarbe umezeala, iar materialele sunt tratate împotriva acarienilor și microorganismelor. Iar sănătatea este pe primul loc, nu? Fără să stau pe gânduri, am ales aceste saltele ortopedice care ne-au scăpat de durerile de spate – atât de enervante, și ne vom bucura de somn odihnitor și relaxant încă 5 ani de acum încolo. După cum arată, sunt convinsă că vor rezista mult peste cei 5 ani oferiți ca garanție, nu? Iar paturile… Paturile parcă sunt desprinse din povești!”

pat-tapitat-alb-bella1pat-tapitat-crem-sunset-ledpat-metalic-negru-cu-lemn-cires-valenciapat-rotund-tapitat-alb-moon1pat-din-fier-forjat-negru-vanessapat-divan-metalic-negru-o-persoana-peru

Și avea dreptate! Arătau impecabil! Pur și simplu dorința de a dormi pe asemenea suport prietenos și sănătos m-a împins să caut magazinul online ramedepat.ro de cum am ajuns acasă. Atunci am descoperit o mulțime de produse la reducere și faptul că livrarea se face în 24 de ore, gratuit. Convenabil, nu? Am ales să cumpăr o saltea Memory Touch 14 cm spuma HR + 2 cm Memory, cu husă detașabilă și material tratat cu aloe vera – care regenerează pielea și oferă o senzație plăcută la atingere. Spuma Memory oferă un plus de confort și ajută la îmbunătățirea circulației sanguine pe timpul nopții, în timp ce proprietățile ortopedice previne și elimină durerile de spate, șolduri, membre și umeri.  Benefic, nu?

Tu nu-ți dorești un somn ca de bebeluș?Am primit și un cadou la livrare. Vrei să afli despre ce e vorba? Vizitează magazinul și descoperă! 🙂

s3

pat

 

Cumpărături plăcute și somn odihnitor! 🙂

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

