Tablete si aparate foto ieftine


Tehnologia ne cucereste pe zi ce trece si ne declaram cu mana pe inima ca suntem dependenti de ea. O iubim. Si, ca o paranteza, ma apuca nostalgia si imi amintesc de vremurile in care nu aveam nici macar telefon fix si apelam la vecinii norocosi in caz de urgenta. Eram copil si cotrobaiam prin geanta bunicii in care pastra zeci de facturi si alte chestii inutile si vedeam de fiecare data un bonulet pe care era notat cu pixul un numar partial vizibil. Era ”numarul de inregistrare” pe care-l primise cand a depus cererea pentru telefonul fix. Si intr-o buna zi i-a venit randul, desi nu trecusera decat zece ani de atunci. Am inchis paranteza. Acum, nu iesim din casa fara telefon. Daca, Doamne fereste! se intampla sa-l uitam acasa, toata ziua se anunta a fi un dezastru.

Pe langa telefon, obiect deja indispensabil, ne accesorizam si cu tablete. Din momentul in care descoperim ce poate face minunea aia mica o trecem pe lista cu chestii must have. Astfel ca, pana in prezent, avem doua obiecte far’ de care nu iesim din casa. Fie ca o luam doar pentru un joculet rapid, sau pentru a fi la curent cu stirile sau cu mesajele, o asezam frumos in poseta. Zilele trecuta eram cu o prietena la cafea si, la o masa alaturata, o bunicuta discuta aprins cu o amica de-a ei, probabil. Bunicuta, vizibil iritata ca amica nu pricepea ideea si discutau in contradictoriu, a scos din geanta o frumoasa tableta horizon pe care a inceput sa gesticuleze mai ceva ca un pusti pasionat de tehnologie.

st

Vazusem acelasi model de tableta horizon cu putin timp in urma. Cautam pe net un card reader pret bun si am zarit-o intr-un magazin online. Mi s-a parut foarte accesibila si draguta, dar am lasat-o pe lista de asteptare. Acum caut un aparat foto ieftin si bun, care sa faca poze dragute. Am vazut un  aparat foto ieftin atunci cand am cumparat un card reader pret mic, dar mai astept totusi, poate il iau impreuna cu tableta.

medium

Voi ce tableta aveti?

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

PSIHOLOG, TERAPEUT

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

