Jucarii frumoase pentru copii la fel de frumosi


O prietena a devenit de curand mamica si am vrut sa-i ofer un cadou util. M-am gandit ceva timp la acest lucru si am ales sa-i cumpar un marsupiu chicco. Am cautat un magazin online care sa aiba acest produs dar si pretul sa fie accesibil, pentru ca nu ma dau banii afara din casa. :p Dupa cateva click-uri – ador shopping-ul online! – am gasit in magazinul de masinute, jucarii si alte chestii pentru copilasi, un marsupiu Chicco care suporta o greutate maxima de 9 kg. deci poate fi folosit cateva luni bune. Si-n plus, cine stie!-poate o viziteaza barza pentru a doua oara – asa ca-l poate refolosi linistita si la al doilea bebelus, nu? Voi ati plimbat micutii in marsupiu?

bebe

Pe cand rasfoiam si alte pagini cu produse destinate micutilor, am vazut o multime de jucarii plastic dragalase foc. Asa ca, in cazul in care aveti acasa pitici dornici de distractie, aruncati o privire asupra acestor jucarii plastic colorate si haioase. Sigur vor fi incantati! Am vazut acolo un cort indian care ar putea sa ma scape de intinsul si agatatul cearsafurilor de mobila sau copaci. Mamicile stiu la ce ma refer! 😀 Si nu cred ca exista copil care sa nu fi facut cel putin un cort pana acum. Daca n-a facut, urmeaza! 😀

19379

Dupa ce am ales cadoul, nu puteam sa ies din magazinul de masinute fara un cadou pentru piticul meu, nu? I-am cumparat o masinuta de curse cu telecomanda. Preferata lui. Unde mai pui ca au si lichidari de sezon cu preturi super-accesibile! Am zabovit ceva printre zecile de produse si am rasfoit toate categoriile si subcategoriile, si am observat ca produsele resigilate au preturi foarte bune; avand in vedere ca au doar ambalajele deteriorate sau mici defecte estetice care nu impiedica utilizarea acestora. Voi obisnuiti sa cumparati produse resigilate? Ati intampinat probleme cu ele?

 

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

