Dansul – echilibrul dintre trup și suflet


De fiecare dată când priveam dansatoarele profesioniste mă cuprindea invidia. Le urmăream mișcările senzuale și precizia cu care le execută, și totul părea atât de simplu încât eram convinsă că și eu pot. Greșit. Dansul este o artă! O artă pură și frumoasă, o artă magică! Fiecare are stilul său de dans, fiecare percepe muzica după cum îi sună în urechea mai mult sau mai puțin desfundată, dar eu eram un dezastru. Fie că mergeam la o nuntă, petrecere, sau pur și simplu exersam în fața oglinzii, mai mult de o lălăială și-o bălăngăneală nu ieșea. Rușinos, nu? Așa că, mi-am zis să pun capăt șirului de fâstâceli și să iau lecții de la profesioniști.

M-am dus la școala de dans SoftStep și m-am înscris la cursuri de dans pentru adulți. Deși eram convinsă că stângăcia mea nu are leac de vindecare. Atmosfera primitoare m-a făcut să trec peste emoții, iar antrenorii chiar reușesc să-ți transmită energie pozitivă și mesajul că ”și tu poți”. Aici, lista cu stiluri de dans este foarte bogată. Poți învăța salsa, bachata, merengue, vals, tango etc. Eram atât de încântată încât eram în stare să mă înscriu și la cursuri de dans pentru nuntă. 😀

d

Cursurile de dans pentru copii sunt foarte utile; cei mici pot învăța stilul de dans preferat, și-n plus își pot consuma energia în cel mai plăcut mod. Consider că este cea mai potrivită metodă de a-și dezvolta ținuta și personalitatea, și îmi doresc ca fetița mea să urmeze un astfel de curs cât de curând. Așa o voi feri de stângăcia cu care am fost eu înzestrată și pe care probabil o moștenește. 😦

Dacă și voi aveți acasă micuți dansatori, sau doriți să învățați stilul de dans preferat, Soft Step vă așteaptă cu brațele deschise. Prețurile sunt atractive iar promoția –prima lună gratuit pentru băieții între 5 și 11 ani sună tare bine, nu? E valabilă până pe 15 septembrie, deci grăbește-te! 🙂

Telefoane

E-Mail

file_52e0423912663

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

