Ghiozdane ieftine si frumoase


Inceperea anului scolar este sau nu prilej de bucurie? Nu prea. 😀 Probabil ca cei mici sunt incantati si emotionati, cei mai mari sunt bucurosi ca-si revad colegii… dar parintii? se bucura si ei la fel de tare? Ei deja se pregatesc sufleteste sa-si goleasca cardurile! Din experienta spun ca singurul gand pe care-l asociez cu inceperea anului scolar este sa ma teleportez la Polul Nord si sa raman acolo. Usor de zis, si imposibil de realizat. Nu-mi ramane decat sa ma conectez cu realitatea si sa pregatesc lista cu cele necesare. Si cum fiecare banut conteaza, caut cele mai bune preturi- dar si produse pe placul copilului.

Am verificat deja o multime de magazine online si cele mai bune preturi le-am gasit la Cartuseria. Aici am vazut ghiozdane de marimi mici si mari, pentru prescolari si scolari, cu personaje indragide de cei mici; Barbie, Cars, Monster High, Hello Kitty, Michey Mouse, Minnie Mouse sau Erich Krause, dar si mai mari – pentru elevii de liceu. Nu-i asa ca aceste ghiozdane sunt simpatice?

ghiozdan-gradinita-little-pawghiozdan-cls-i-iv-fairiesghiozdan-scolar-clasele-1-4-fastfuriousghiozdan-ergonomic-pentru-fete-model-hello-kitty

Iar magazinul Cartuseria ofera si puncte de loialitate care pot fi schimbate in voucher de cumparaturi la urmatoarea comanda. Frumos, nu? Mai ales ca lista cu cele necesare pentru scoala poate fi lunga si costisitoare.

Desi am o idee despre cele necesare, iar piticii mei au personalitati si gusturi diferite, mereu am ceva de adaugat pe lista. Astfel ca, pentru a nu pierde vreun obiect din vedere, le notez pe etichete autoadezive si le lipesc undeva la vedere.

etichete-albe-autoadezive-pentru-birou

 

Aceste etichete autoadezive lipite pe monitor, frigider sau agenda, imi amintesc ca trebuie sa mai cumpar o radiera, o ascutitoare etc., dar si cata liniste as fi avut daca descopeream secretul teleportarii. Poate il aflu intr-o buna zi… pana atunci insa, ne pregatim pentru scoala, nu?

Voi va bucurati ca incepe scoala? Daca da, sau daca nu, aruncati un ochi pe site pentru ca frumusetea ghiozdanelor cu siguranta va aduce un strop de bucurie in sufletele piticilor.

Lasă un răspuns

Iuliana Condrea

CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Everything But The Music

The classics for those who like their music great and their sense of decency...not that much.

Books Around The Table

A potluck of ideas from five children's book authors and illustrators

despresunfood

Gateste sanatos cu Sun Food!

Minunile din gradina mea

Despre familia mea,copiii mei,gradina mea.......despre ceea ce ma face fericita

innovadbaby

Informatii utile pentru parinti in vederea alegerii si utilizarii corecte a articolelor pentru copii

Teatrul Masca Blog

un teatru altfel

